Zoomlion Super-large Tower Cranes Help Build Airport in Kuwait

طرح پروژه فرودگاه بین المللی کویت با مشارکت زوم لاین

اطلاعات نشان می دهند که پروژه ساخت و ساز فرودگاه بین المللی کویت یکی از پروژه های بزرگ در طرح توسعه کویت است. با سرمایه گذاری کلی 6 میلیارد دلار وسالیانه 50 میلیون نفرمسافر، این فرودگاه به عنوان یک فرودگاه سبز در سطح جهان شناخته می شود. ظاهر آن شبیه به یک فضاپیما است که پنجره های شیشه ای آن می توانند نور خورشید را فیلتر کنند و گرما را بازتاب دهند، در حالی که پانل های خورشیدی بزرگ روی سقف می توانند از نور فراوان خورشید در بیابان ها برای تولید برق استفاده کنند. پس از اتمام کار، ترمینال های فرودگاه اولین ترمینال هایی در جهان هستند که  گواهینامه LEED GOLD از شورای ساختمان سبز ایالات متحده را دریافت کرده است.

این امر اعتراضات زیادی را بهراه خواهد داشت. علاوه بر این، این فرودگاه ترافیک هوایی کویت را کاهش خواهد داد و به مرکز جدیدی برای حمل و نقل هوایی در خاورمیانه تبدیل خواهد شد.

تاورکرین زوم لاین عمدتا برای ساخت ترمینال 2 استفاده می شود. با توجه به لیماک، سازنده پروژه و پیمانکار بین المللی مشهور، این پروژه نیاز به استفاده از تاورکرین دارد تا بتواند بار را انتقال دهد و عملکرد بسیار خوبی در قرار دادن بارهای سنگین در موقعیت های مناسب، پایداری و ایمنی داشته باشد.

پس از مقایسه دقیق در میان محصولات تعدادی از تولید کنندگان تجهیزات بین المللی و برند های مشهور از اروپا و ایالات متحده، لیماک در نهایت تاورکرین T2850-120از شرکت زوم لاین را انتخاب کرد. لیماک توضیح داد:"ما  قبلا از محصولات زوم لاین در پروژه های ترکیه و غیره استفاده کرده بودیم، محصولات زوم لاین دارای عملکرد پایدار، راندمان بالا، خدمات تضمین شده و پشتیبانی کامل شامل انتخاب مدل محصول، طراحی غیر استاندارد بنیاد، نصب و اشکال زدایی، آموزش و... است که پروژه ها را به موقع و بدون نگرانی پشت سر بگذاریم. بنابراین، ما به طور کامل به کیفیت شرکت زوم لاین و نام تجاری بین المللی آن اعتماد داریم."

اطلاعات موجود نشان می دهد که این 6 تاورکرین را در قسمت مرکزی ترمینال برای بالا بردن سنگین ترین سازه ها با بزرگترین حجم بکار میبرند.طبق گفته مدیر کل شرکت زوم لاین، تاورکرین T2850-120 یک محصول ستاره ای با طول 85 متر، ظرفیت بالابردن تا 120 تن، عملکرد پایدار، ایمنی بالا، بهره برداری بالا و انطباق پذیری بالابرها با گروه عملكرد فرودگاه ها است. اینها عواملي هستند كه قبل از خريد مدل مورد توجه مشتري قرارمیگیرند.

مدیر شرکت زوم لاین می گوید:"همانطور که کویت و دبی مهمترین مراکز تجاری در خاورمیانه وهمچنین بخش های کلیدی کمپانی Belt and Road هستند، ما از این دو کشور به عنوان نقاط حمایتی برای ایجاد موقعیت برای شکوفایی محصولات و خدمات خود در خاورمیانه بهره میگیریم."
 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma2145