طبق گفته برادران ریچی، قیمت بیل مکانیکی در سال 2020 ثابت می ماند.

طبق گفته برادران ریچی، قیمت بیل مکانیکی در سال 2020 ثابت می ماند

بر اساس گزارش جدیدی از برادران ریچی، قیمت گذاری بیل مکانیکی در طول سال 2020 نسبتاً ثابت باقی مانده است.

شرکت حراج در سال 2020 تقاضای رکورد داشته و آخرین گزارش خلاصه روند بازارکه در روند قیمت گذاری صنعت تحقیق می کند، در مورد یکی از محبوب ترین دسته تجهیزات برادران ریچی بحث می کند: بیل مکانیکی.

در طول سال، بیل مکانیکی در سه ماهه اول با قیمت متوسط 50 هزار دلار و در سه ماهه سوم سال 2020، 47 هزار دلار به فروش رسیده است.

داگ اولیو، معاون ارشد قیمت گذاری برای برادران ریچی، گفت: "در یک سال نوسان، قیمت بیل مکانیکی نسبتاً ثابت باقی مانده است. کاربردهای بین صنعت بیل مکانیکی به کاهش نوسانات گسترده قیمت کمک می کند. ما همچنین معتقدیم که افزایش قیمت مسکن در کل ایالات متحده تأثیر مثبتی بر قیمت بیل مکانیکی در سال 2020 داشته است."

در سه سال گذشته، برادران ریچی بیش از 15000 بیل مکانیکی در ایالات متحده فروخته و بیش از 850 میلیون دلار درآمد کسب کرده اند است. مارک های برتر فروش کاترپیلار، کوماتسو و جان دیر هستند. سه مدل برتر فروخته شده از برند کاترپیلار مدل های  336EL ، 320EL و 320CL است.

به طور متوسط ، حدود 27 درصد از کل بیل های فروخته شده در ایالات متحده در طی بازه زمانی سه ساله به خریداران محلی ایالتی، 57 درصد به خریداران خارج از کشور آمریکایی و 16 درصد به خریداران بین المللی فروخته شده است.  

در کانادا، قیمت تجهیزات سنگین دست دوم بیش از هر سال حدود 1 درصد افزایش یافت.

قیمت تجهیزات بالابری و جابجایی مواد حدود 2 درصد افزایش یافت، و قیمت تراکتورهای سنگین و کامیون های حرفه ای در طول سال ثابت بود.

در ایالات متحده، قیمت تجهیزات ساخت و ساز، بالابر و جابجایی مواد ثابت ماند. تراکتورهای کامیون حدود 7 درصد افزایش را ثبت کردند در حالی که قیمت کامیون حرفه ای حدود 3 درصد افزایش یافت.

اپلیکیشن Market Trends بخشی مستقل از مجموعه خدمات برادران ریچی دارای راه حل هایی است که یک سیستم مدیریت و فروش کامل دارد.

راه حل SaaS مبتنی بر ابر مجموعه ای از ابزارها و خدمات را برای کمک به مشتریان در مدیریت، تجزیه و تحلیل و فروش بهتر دارایی های خود گرد هم آورده است. از طریق هر دستگاه مجهز به اینترنت، مشتریان می توانند به یک سیستم مدیریت موجودی کامل، تجزیه و تحلیل داده ها و داشبورد، سایت های تجارت الکترونیکی مارک دار و چندین کانال فروش خارجی دسترسی داشته باشند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21612