شش نوآوری که در آینده تجهیزات ساخت و ساز تاثیر می گذارد

شش نوآوری که در آینده تجهیزات ساخت و ساز تاثیر می گذارد

صنعت ساخت و ساز در حال تجربه دوران پویای نوآوری است. به طرق مختلف، تولیدکنندگان تجهیزات ساخت و ساز شروع به آشنایی با فن آوری های شرکت Silicon Valley؛ یعنی پیشرفت در زمینه های مخابراتی، ماشین های بدون سرنشین و رانندگی الکتریکی می کنند. بیش از همیشه، مشارکت های استراتژیک بین سازندگان تجهیزات و کاربران تجهیزات این تغییر را به وجود می آورد.

این خبر خوبی برای صنعت است همانطور که فن آوری های جدید و خلاقانه در هیئت مدیره قرار می گیرند و تولید کنندگان، محصولات و خدمات را بهبود می بخشند تا از زمان کارکرد بهتر دستگاه، ارزش های چرخه عمر دستگاه و راه حل های منحصر به فرد مشتریان اطمینان حاصل شود.

مهمترین پیشرفت در فن آوری تجهیزات ساخت و ساز در زمینه های زیر می باشد:

1. کنترل از راه دور ماشین آلات معدنی

مانند هواپیماهای بدون سرنشین، اپراتورها، تجهیزات را از کابین های دیجیتال برای پیشبرد پروژه های معدنی کنترل می کنند. پیشرفت هایی در تکنولوژی 5G، عملیات از راه دور را برای تجهیزات سنگین در معدن زیرزمینی از یک مکان امن در بالای زمین ممکن می سازد. این امر انسان ها را از شرایط خطرناک خارج کرده و به جذب کارکنان جدید کمک می کند، زیرا محیط کم خطر بوده و بیشتر مانند بازی های ویدئویی می باشد.

2. ماشین های متصل

سیستم های مخابراتی و اینترنت محل کارهایی که در آن برج ها، نیروگاه ها، معادن و غیره ساخته می شوند را تغییر می دهند. ماشین ها با یکدیگر و با پایگاه مراقبت ارتباط برقرار می کنند. به این صورت عملیات ها کارآمدتر انجام می شود و به طرز چشمگیری ایمنی افزایش می یابد.

3. ماشین آلات بدون سرنشین

ماشین های بدون سرنشین یک واقعیت هستند. وسایل نقلیه خودکار در طول ساخت و ساز موفق خواهند بود. آنها قبل از آمدن به شهر در مکان های بسته، با محدودیت هایی مانند پیاده رو ها و ماشین های دیگر آزمایش می شوند.

4. تجزیه و تحلیل پیش بینی ها / سیستم مخابراتی

تغييرات سريعتر در حالي اتفاق ميافتد که ماشین آلات اطلاعاتی را ارسال می کنند که می تواند برای پیش بینی های عملیاتی قابل استفاده باشد. به عنوان مثال، دانستن خرابی دستگاه، شرکت ها را قادر می سازد تا قبل از اینکه ماشین آلات غیر منتظره در محل کار متوقف شوند، آنها را تعمیر و نگهداری کند. این تغییر بزرگی است و برخی از تولید کنندگان تمام این اطلاعات را دریافت کرده و با دسته بندی هشدارهای مهم آن را برای نمایندگی ها و مشتریان ارسال می کنند. تولید کنندگان همچنین گزارش های پیشرفته ای را که توسط یک تیم از متخصصان ایجاد شده اند ارسال می کنند.

5. ماشین آلات الکتریکی

فن آوری باتری ترکیبی و جدید در سراسر جهان مورد آزمایش قرار می گیرد. آنها ساکت تر، کارآمد تر و پایدارتر هستند. به عنوان مثال، کامیون های زباله که به برق متصل می شوند، می توانند در طول شب کار کنند زیرا سر و صدایی ایجاد نمی کنند.

6. معامله گران مجازی

معامله گران با داشتن حضور آنلاین قویتری در آینده، نشانه هایی از سایر صنایع مانند آمازون و Walmart دارند. معامله گران به "مدیران بدون وقفه" تبدیل می شوند، زیرا از اطلاعات تکمیلی برای مشاوره و تعمیرات و قطعات و خدمات استفاده می کنند؛ به عنوان مثال، با پرونده های دیجیتال آنلاین می شوند و به روز رسانی نرم افزار بر روی دستگاه ها به صورت خودکار انجام می شود.

واضح است که این فناوری های جدید به سرعت صنعت ساخت و ساز را تغییر خواهد داد. سرمایه گذاری های جدید فرصت های عالی برای تولید کنندگان فراهم می کند تا مشتریان راندمان کارایی در محل کار را افزایش دهند، نیروی کار خود را بهبود بخشند، بر اساس داده های خالص تصمیم بگیرند و در نهایت کسب و کار خود را ارتقاء دهند.

نتایج اخیر یک پروژه تحقیقاتی الکتریکی در سوئد نشان دهنده کاهش 98 درصدی انتشار کربن، کاهش 70 درصدی در هزینه انرژی و کاهش 40 درصدی در هزینه اپراتور است. به زودی متوجه می شویم که میزان تولید ناخالص داخلی و حوادث به صفر درصد رسیده است.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21468