شرکت Screen Machine با شرکت Diamond Z مشارکت می کند

شرکت Screen Machine با شرکت Diamond Z مشارکت می کند

شرکت صنعتیScreen Machine  در حال حاضر شرکت مادر Diamond Z در کالدول ایالت آیداهو است.

معامله ای که در 1 مارس نهایی شد، مشارکت قوی دو شرکت پردازش مواد را ایجاد می کند، Screen Machine در خرد کردن و غربالگری و Diamond Z در تراشیدن. هر دو شرکت در تلاش برای خدمت به نیاز روزافزون تجهیزات سیار در تعدادی از صنایع هستند.

استیو پیل، مدیر عامل و صاحب الماس Z، گفت:" Screen Machine و Diamond Z هر دو سابقه قوی در کیفیت محصول، نوآوری و خدمات مشتریان دارند. همانطور که ما همچنان در حال شناختن یکدیگر و بحث در مورد فرصت های بالقوه هستیم، روشن است که این یک همکاری عالی خواهد بود."

Screen Machine در سال 1966 در اتیان، اوهایو، به عنوان یک شرکت سازه فولاد تاسیس شد و در خدمات خرد کردن و نیازهای غربالگری برای صنایع تراکم سازی و زغال سنگ فعالیت خود را ادامه داد. در حال حاضر دستگاه های آن در سراسر جهان این خدمات را انجام می دهند.

Diamond Z با تمرکز بر عملیات تراشیدن تاسیس شد و به عنوان شرکت ساخت سازه فولاد، به موفقیت رسید.

در کانادا، محصولات Diamond Z توسط Frontline Machinery اداره می شود.

شین تربلنش، رئیس و مدیر اجرایی Screen Machine، گفت: "ما فرصتی عالی برای رسیدن به دید مشترکمان در زمینه ارائه محصولات با دوام و قابل اعتماد با تمرکز بی نظیر در زمینه خدمات مشتریان در صنایع داریم. این همکاری بر ارزش سهام شرکت ما افزوده است و ما بسیار هیجان زده هستیم که همراه با Diamond Z و همه کارکنان، مشتریان و تامین کنندگان آن، حرکت کنیم."

هر دو Screen Machine و Diamond Z همچنان از امکانات مربوطه خود در اتنا در ایالت اوهایو و کالدول در ایالت آیداهو استفاده خواهند کرد.

.شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21425