شراکت نوو موند و کاترپیلار در معدن بدون انتشار

شراکت نوو موند و کاترپیلار در معدن بدون انتشار

شرکت گرافیت نوو موند (Nouveau Monde) مستقر در کبک و کاترپیلار توافق نامه ای را اعلام کرده اند که در آن شاهد توسعه، آزمایش و تولید ماشین آلات بدون انتشار کاترپیلار برای معدن گرافیت ماتاوینی (Matawinie ) هستیم.

طبق این توافق نامه، کاترپیلار به تأمین کننده ناوگان استخراج معدن تمام الکتریکی برای استقرار در معدن ماتاوینی نوو موند تا سال 2028 تبدیل خواهد شد.

آرنی اچ فرنسن، رئیس نوو مووند، گفت: "من اولین جلسه خود را با كاترپیلار حدود دو سال پیش به یاد می آورم كه چشم انداز ما را در مورد معدن بدون انتشار در كبك ترسیم کرد. تعهد ما به این چشم انداز ما را به این لحظه بسیار مهم رسانده است، نه تنها برای نوو موند ، بلکه برای کل صنعت جهانی معدن. امروز در کنار کاترپیلار که به نظر من معتمدترین و معتبرترین تامین کننده تجهیزات سنگین استخراج در سراسر جهان است، می توانیم چشم انداز ماشین آلات بدون انتشار را به واقعیت تبدیل کنیم. "

کاترپیلار با تلاش برای سرعت بخشیدن و متناسب سازی توسعه تجهیزات، با تیم نوو موند همکاری خواهد کرد تا صدای مشتری را در طول توسعه و آزمایش ناوگان و زیرساخت های بدون انتشار قبل از تولید تجاری در اختیار شما قرار دهد.

دنیس جانسون، رئیس گروه کاترپیلار، گفت: "همکاری بین کاترپیلار و نوو موند یک نقطه عطف مهم در صنعت معدن است. از طریق فن آوری، ماشین آلات و خدمات یکپارچه، کل تیم کاترپیلار مفتخر است که از نوو موند پشتیبانی کند زیرا آنها اولین معدن بدون انتشار خود را راه اندازی می کنند."

نوو موند در حال توسعه یک منبع کاملاً یکپارچه از مواد آند باتری سبز در کبک است. این شرکت با هدف قرار دادن عملیات تجاری تا سال 2023، در حال توسعه راه حل های پیشرفته مبتنی بر گرافیت خنثی کربن برای رشد بازارهای یون لیتیوم و سلول سوختی است.

نوو موند با عملکردهای کم هزینه و استانداردهای ESG آرزو دارد که به یک منبع استراتژیک برای تولید کنندگان پیشرو باتری و خودرو در جهان تبدیل شود.

اریک دسلنیرز، بنیانگذار، رئیس و مدیر عامل شرکت نوو موند، گفت: "ما افتخار می کنیم که یک نیروی محرک برای همتایان خود هستیم در حالی که تلاش می کنیم عملیات خود را برای تأمین تعهدات خنثی سازی کربن با حفظ استانداردهای بهره وری معادن انجام دهیم. برای ماموریت سازمانی ما مهم است که پروژه ما بتواند با همکاری کاترپیلار در این فن آوری های پیشرفته، به عنوان سکوی پرشی برای آینده صنعت معدن باشد."

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21675