سیستم کمک هوشمند لیبهر

سیستم کمک هوشمند لیبهر

لیبهر سیستم کمک هوشمند را برای شناسایی قطعات معرفی می کند.

. Smart Klaus - تکنولوژی جدید برای شناسایی قطعات در لیبهر

. افزایش کارایی در بازسازی قطعات سازنده: شناسایی، زمان لازم برای تخلیه و بارگیری و سوختگیری را بیش از 50 درصد کاهش و بهره وری و ایمنی قطعات را افزایش می دهد.

Andreas Just (کارمند موفق تشخیص) در بخش قطعات لیبهر در اتلینگن (آلمان) Smart Klaus را ارائه داد: راه حل تشخیص بصری به درستی هر قطعه را در عرض چند ثانیه شناسایی می کند، در نتیجه به طور قابل توجهی بهره وری را افزایش می دهد.

در لیبهر- Ettlingen GmbH، مرکز صلاحیت گروه لیبهر، شناسایی دقیق قطعات مورد استفاده، یک بلوک مهم از فعالیت تجاری است. این کارخانه در بازسازی اجزای درایو مورد استفاده مانند موتور، گیربکس و اجزای هیدرولیکی تخصص دارد. آنها با استفاده از قطعات مبدل یا مجموعه ای از قطعات موجود در انبار، تعمیر یا مونتاژ می شوند.

هر روز به غیر از اجزای دیگر، تا هفت موتور دیزلی تخریب شده از بیل های مکانیکی، لودرهای چرخدار، جرثقیل های متحرک یا سایر وسایل نقلیه ساخت و سازی به حیاط اتلینگن منتقل می شوند. مکانیک ها آنها را تخریب کرده و موارد قابل بازیافت را شسته و پس از تشخیص، با شماره شناسایی صحیح، در نهایت به طور سیستماتیک در انبار ذخیره می کنند.

بخش هایی از قطعات برگردانده شده و بی مصرف باید با استفاده از نقشه ها و اندازه گیری های دستی شناسایی می شدند که این بسیار وقت گیر بود. Andreas Just توضیح داد: "این یعنی بیش از 100 قسمت در هر موتور باید شناسایی شود. با بیش از 600 مدل موتور در نمونه کارها، تعداد قطعات مختلف بسیار زیاد است. اگر چه مکانیک ها برخی از آنها را در یک نگاه تشخیص می دادند، با این حال در بسیاری از موارد، آنها باید بسیار دقیق به معاینه هر یک از اجزاء می پرداختند که تقریبا چهار تا پنج دقیقه طول می کشید؛ به ویژه برای لوله هایی با خمیدگی های مختلف و طول های متفاوت و یا برای قطعات پیچیده با حفره های مختلف. این کار به دقت و اندازه گیری دقیق برای جلوگیری از هر گونه سردرگمی نیاز داشت، در غیر این صورت، اگر قطعه مناسب نبود هنگام مونتاژ موتور، دچار مشکل می شدند."

بنابراین، Andreas Just به دنبال یک راه حل تشخیص بصری گشت. او راه حل Smart Klaus  را در راه حل های مدیریت اطلاعات بهینه شرکت از شهر کارلسروهه (آلمان) پیدا کرد. او بلافاصله متوجه شد که Smart Klaus به طور چشمگیری زمان لازم برای تخلیه و بارگیری و سوختگیری را بیش از 50 درصد کاهش و بهره وری و ایمنی قطعات را افزایش می دهد.

فقط چند پارامتر برای شناسایی بصری کافی است.

از ژانویه سال 2018، Smart Klaus به یک فرآیند کار در اتلینگن تبدیل شد. "همکار هوشمند" به تدریج توسط متخصصین بسیار حرفه ای آموزش داده شد. در اوایل فوریه، بیش از 1500 نفر وارد شدند و این تعداد در تابستان بیش از 5000 نفر رسید. Andreas Just توضیح داد: "وزن و طراحی، ویژگی های اصلی هستند که ما در Smart Klaus آموزش می دهیم. چون هر ویژگی اضافی، شناسایی را تضعیف می کند، اگر چندین پارامتر وارد شوند، Smart Klaus هنوز با پارامترهایی با سرعت فوق العاده سریع است. 90 درصد شناسایی امنیت برای تعیین شماره شناسایی صحیح کافی است. سرعت Smart Klaus به همان اندازه بهره وری را افزایش می دهد. زمان پردازش سریع تر، تعداد قطعات موجود در انبار را افزایش می دهد.

زمان پردازش سریع تر مهم نیست، اما زمان برای متخصصان واجد شرایط صرفه جویی می شود. آنها اکنون می توانند از سطح بالایی از تخصص خود برای افزایش استانداردهای کیفیت، اندازه گیری قطعات به صورت هدفمند تر و حذف منابع خطا استفاده کنند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21288