سیستم حمل و نقل اتوماتیک FrontRunner رکورد جدیدی را با آخرین مرحله صنعتی ایجاد می کند

سیستم حمل و نقل اتوماتیک FrontRunner رکورد جدیدی را با آخرین مرحله صنعتی ایجاد می کند

شرکت کوماتسو آمریکا اعلام کرده است که سیستم حمل و نقل اتوماتیک (AHS )FrontRunner  به مرحله ی بی سابقه ای از حمل بیش از دو میلیارد تن مواد به صورت خودکار دست یافته است.

از زمان نخستین استفاده تجاری خود در سال 2008 در معدن مس گابریلا مسترال (گابی) در شیلی، FrontRunner AHS رشد چشمگیری را تجربه کرده است؛ شکست رکورد یک میلیارد تن در سال 2016 و 1.5 میلیارد تن در اواخر 2017. این رکوردها با بیش از 130 کامیون عملیاتی تا به امروز انجام شده است. علاوه بر این 150 کامیون در هفت سال آینده به ماسه های نفتی کانادا اعزام خواهند شد.

سیستم FrontRunner در حال حاضر در سراسر ساعت حمل شن و ماسه مس، آهن و نفت، در هفت محل کار در سراسر سه قاره عمل می کند. آنتونی کوک، معاون رئیس کامیون های اتوماتیک و ارتباطات در مقیاس های معدنی، گفت:" سرمایه گذاری مداوم در زمینه تکنولوژی و تجهیزات توسط شرکت های معدن در شیلی، استرالیا و کانادا بر اعتقاد آنها به ارزش حمل و نقل اتوماتیک تأکید می کند."

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21330