Liebherr

سیستم اتصال سریع لیبهر

سیستم اتصال سریع لیبهر طیف گسترده ای از نیازهای سایت کاری را رفع میکند.

لیبهر تجربه قابل توجهی در توسعه و تولید فایل های پیوست دارد. در سال 1954، این شرکت اولین سطل پشتی را برای اولین بیل مکانیکی چرخ لاستیکی هیدرولیکی خود طراحی کرد. آن زمان، در ابتدا برای استفاده شخصی خود، لیبهر به طور مداوم ابزارهایی را برای حرکت زمین و برنامه های کاربردی انتقال مواد توسعه داده میداد. سپس یک نمونه کار جامع از سال 2012 برای انواع دستگاه ها از تولیدکنندگان دیگر ارائه شد. این به مشتریان اجازه می دهد تا انعطاف پذیری بیشتری در کار روزمره خود داشته باشند.

انتخاب ابزار مناسب تأثیر قابل توجهی در موفقیت یک پروژه دارد. به همین دلیل است که لیبهر چنین طیف وسیعی را با هر نمونه از لحاظ شکل، خواص و تجهیزات فنی و اندازه دستگاه به طور مطلوب سازگار کرده است. در عین حال، لیبهر تضمین می کند که پیشرفت های جدید را نیز با محدوده محصولات موجود سازگار سازد، به طوری که همیشه می توان مدل های جایگزینی را مجددا ارتقا داد.


فایل پیوست برای حرکت زمین:
پیوست های لیبهر برای طیف وسیعی از برنامه های کاربردی حرکت زمین وجود دارد. این پیوست ها می توانند چالش هایی مانند سخت سنگ، شن و ماسه ها و یا مواد تخریب کننده را برطرف کنند. لیبهر گزینه های متعددی را برای ساخت و ساز جاده، ساخت و ساز مهندسی و ساخت تونل، مدیریت آب، باغبانی و محوطه سازی، تخریب و صنایع معدنی ارائه می دهد.

مدیریت مواد:
لیبهر اتصالات نوآورانه ای را برای کاربردهای مواد دربرنامه های کاربردی اعم از ضایعات، چوب و حمل و نقل بندر تا مدیریت زباله و بازیافت ارائه می دهد. لیبهر در توسعه و ساخت اتصالات خود همیشه بر قابلیت اطمینان، بهره وری و کارایی تمرکز دارد.


ثبت اختراع سیستم اتصال دهنده سریع دستگاه:
برای افزایش بهره وری، کارایی و ایمنی در محل ساخت و ساز، لیبهر پیکربندی های مختلفی را برای سیستم های اتصال سریع خود ارائه می دهد تا برای برنامه های خاص مناسب باشد. به این ترتیب، سیستم اتصال سریع ماشین آلات، همیشه یک واحد با کارایی بالا برای حداکثر بازدهی اقتصادی ایجاد میکنند.
اتصال مکانیکی سریع لیبهر راه حل کاملی است که هدف آن افزایش انعطاف پذیری ماشین آلات و بهره وری با به حداقل رساندن هزینه های سرمایه گذاری است. با استفاده از سیستم جابجایی سریع لیبهر، یک تغییر ساده و ایمن مکانیکی از کابین امکان پذیر است. اگر سیستم جت هیدرولیکی LIKUFIX اختراع شده اضافه شود، پس از آن تغییر سریع و ایمن اتصالات هیدرولیکی با لمس یک دکمه انجام می شود. با استفاده از LIKUFIX، بهره وری ماشین می تواند تا 30 درصد افزایش میابد.

پیشرفت های متمرکز بر آینده:
لیبهر به طور مداوم در حال توسعه راه حل های جدید برای اتصالات و سیستم های اتصال سریع است. پیشرفت مداوم فن آوری های دیجیتال در این زمینه امکانات مختلفی را ارائه می دهد. آنها کنترل توابع هیدرولیکی مختلف مانند انتقال سیگنال گیرنده GPS در پیوست را امکان پذیر می کنند.
 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21119