سفر طولانی و بدون استرس در جاده با فورد F-150

سفر طولانی و بدون استرس در جاده با فورد F-150

سفر طولانی در جاده نشان می دهد که فورد F-150 می تواند "تجربه رانندگی با استرس بسیار کم" را فراهم کند.

فورد شرط می بندد که رانندگی با F-150 در یک سفر طولانی جاده ای به لطف مهندسان و مجموعه ای از سفرهای طولانی جاده ای که آنها برای تأیید ویژگی BlueCruise جدید این شرکت انجام داده اند، آسان تر خواهد شد.

پس از 110000 مایل آزمایش جاده ای در ایالات متحده و کانادا، فورد اعلام کرد که رانندگی هندزفری BlueCruise در اواخر سال جاری برای خودروهای 2021 F-150 و 2021 Mustang Mach-E مجهز به پکیج آماده سازی Ford Co-Pilot360 Active 2.0 در دسترس خواهد بود. 

الکساندرا تیلور، مهندس ایمنی فعال در فورد، توضیح می دهد: "برخی از رانندگی ها می توانند استرس آور باشند اما ما اطمینان داریم که فناوری هندزفری BlueCruise باعث رانندگی بسیار کم استرس در بزرگراه ها می شود."

رانندگان تسلا باید در هنگام استفاده از خلبان اتوماتیک (Autopilot )، دست خود را روی فرمان نگه دارند، در حالی که BlueCruise فورد نیازی به تماس با فرمان ندارد و در عوض از نظارت فعال دوربین برای اسکن حرکت چشم راننده حتی با عینک آفتابی استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که رانندگان جلو را نگاه می کنند.

سفر طولانی و بدون استرس در جاده با فورد F-150

فورد در بیانیه مطبوعاتی خود اظهار داشت: "BlueCruise یک فناوری کمکی راننده سطح 2 SAE است، مشابه تسلا Autopilot  ، اما با داشتن مزیت ارائه یک تجربه واقعی رانندگی در حالت هندزفری که برای تماس با فرمان به دستان راننده نیاز ندارد." 

آزمایش جاده 110000 مایلی سال گذشته توسط فورد که به عنوان مادر همه سفرهای جاده ای خوانده شد، توسط مهندسان فورد در پنج پیکاپ F-150 و پنج کراس اوور Mustang Mach-E تمام برقی انجام شد.

مهندسان بیشتر ماه نوامبر و دسامبر را با آزمایش BlueCruise در 37 ایالت ایالات متحده و پنج استان کانادا گذراندند. این سفر آخرین مرحله از روند توسعه را نشان می دهد که بیش از نیم میلیون مایل در یک سری از درایوهای آزمایشی کوتاه تر انجام شده است، هر کدام برای ارزیابی جنبه خاصی از BlueCruise طراحی شده اند. اعتبار سنجی در دنیای واقعی امکان اسکن تابلوهای متغیر جاده، نشانه گذاری در خطوط، دست اندازهای خروجی، الگوهای ترافیکی و آب و هوا را فراهم می کند.

در حال حاضر، بیش از 100000 مایل بزرگراه در سراسر آمریکای شمالی به مناطق آبی BlueCruise هندزفری در سیستم نقشه برداری GPS فورد اختصاص یافته است. BlueCruise از لامپ آبی رنگ روی دسته ابزار دیجیتال برای نشان دادن زمان قرار گرفتن وسیله نقلیه در منطقه بدون هندزفری استفاده می کند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21626