ساندویک Leopard DI650i را رونمایی می کند

ساندویک Leopard DI650i را رونمایی می کند

تکنولوژی معدن ساندویک، خط تولید مته فشار بالا (DTH) خود را گسترش داده است.

مته Leopard DI650i DTH برای برنامه های کاربردی حفاری با ظرفیت بالا در معدنکاری سطحی و همچنین برنامه های کاربردی معدنی در مقیاس بزرگ طراحی شده است. Leopard DI650i علاوه بر یک موتور قدرتمند و کمپرسور، دارای یک کابین iCAB بسیار ارگونومیک، بهبود مصرف سوخت و همچنین پکیج های اتوماتیک است.

Leopard DI650i با تعدادی از اجزای جدید و یا دوباره طراحی شده برای افزایش بهره وری عرضه می شود.

اندازه لوله ها از 89 تا 140 میلی متر بسته به اندازه چکش است. حداکثر عمق حفاری 53.6 متر با اندازه لوله 89 تا 114 میلی متر است.

موتور دیزلی Tier 3 CAT C15  دارای قدرت 403 کیلووات و کمپرسور مناسب برای حفاری با فشار بالا با چکش هایی در اندازه های 10 تا 16.5 به حفاری می پردازد.

اپراتور دارای دید کافی از منطقه حفاری بوده و از طریق یک صفحه نمایش لمسی بر تمام امور نظارت می کند.

خدمه تعمیر و نگهداری می توانند تمام وظایف تعمیر و نگهداری روزانه را در سطح زمین در هر دو طرف دستگاه انجام دهند. ویژگی های پیشرفته خدمات موجب افزایش دسترس Leopard DI650i تا 20 درصد نسبت به سکوهای معمول DTH می شوند.

تکنولوژی کنترل هوشمند که در کمپرسور و فن خنک کننده سیستم هیدرولیک استفاده می شود می تواند مصرف سوخت را تا 15 درصد در مقایسه با سکوهای معمول DTH کاهش دهد.

Leopard DI650i، در سازگاری با جدیدترین راه حل های اتوماسیون، به دیگر دستگاه های حفاری سری i ساندویک می پیوندد. آخرین گزینه های موجود شامل TIM3D ناوبری مته با انتقال داده های بی سیم، سیستم مانیتورینگ ناوگان My Sandvik و حفاری تمام اتوماتیک است.

این قابلیت ها را می توان با نمونه های پیشرفته تر مانند سیستم های کنترل از راه دور ناوگان توسط حفاری سطوح خودکار (Automine Surface Drilling) به روز رسانی کرد.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21386