Built Robotics ناوگان خود را از تجهیزات سنگین اتوماتیک می سازد

ساخت ناوگان Built Robotics از تجهیزات سنگین اتوماتیک

Built Robotics (روبات های ساخت و ساز) در حال گسترش خط تولید خود با تجهیزات سنگین اتوماتیک، در اندازه های مختلف است.

در سال 2017، Built Robotics اولین دستگاه اتوماتیک را ارائه کرد: یک لودر کامپکت چرخ زنجیری. در حال حاضر، ناوگان تجهیزات آن شامل بولدوزر و بیل مکانیکی نیز است. همچنین، این ماشین ها بیش از 6100 ساعت، معادل 480000 کیلومتر، عملیات تمام اتوماتیک را با ماشین های بدون سر نشین به پایان رسانده اند.

یکی از مشاغل ناوگان اتوماتیک، شامل همکاری با ساخت و ساز Mortenson، بنیان گذاری یک پروژه توربین بادی می باشد.

کلی دیلون، رئیس عملیات Built Robotics، گفت: "ما در حال کار بر روی خاکبرداری پروژه های انرژی های تجدید پذیر مانند مزارع باد و خورشیدی هستیم. این پروژه ها در مناطق دور افتاده با کارهای تکراری بسیاری انجام می شوند، بنابراین آنها برای تجهیزات خودکار عالی هستند."

تبدیل تجهیزات سنگین

این شرکت با استفاده از یک سیستم سنسور قادر است تجهیزات سنگین موجود را به دستگاه های خودکار تبدیل کند.

سنسورها، همراه با نرم افزار، به سرپرست اجازه می دهند تا از یک تبلت برای تنظیم محیط سایت و ورودی برنامه های پروژه در جهت تعیین کارایی دستگاه استفاده کند.

سخت افزار Built Robotics از همان سنسورهایی استفاده می کند که در دستگاه های خودکار یافت می شود. پس نرم افزار اتوماتیک برای نیازهای ساخت و ساز خاص طراحی شده است.

اپراتور از راه دور در محل نیز، بخشی از این فرایند است که دستگاه را نظارت می کند. اپراتور همچنین کیت ها را نصب می کند، ربات ها را اجرا می کند و هر مشکلی که ممکن است بوجود آید را بر طرف می کند.

دیلون گفت: "کمبود کار در حال حاضر یک چالش عمده در صنعت بوده و پیدا کردن کارگران ماهر برای پروژه های زیربنایی بزرگ در این مناطق می تواند سخت تر هم باشد."

دیلون افزود سیستم اتوماتیک قادر به افزایش ایمنی در محل کار است.

از گوگل تا Built Robotics

این شرکت خلق شده Noah Ready-Campbell، کارمند سابق گوگل است که اولین شرکت خود را به eBay در سال 2015 فروخته است. او سه سال پیش Built Robotics را تاسیس کرد.

این شرکت تا کنون بیش از 10 پروژه تجاری را به اتمام رسانده است.

دیلون افزود که در آینده برای نام تجاری جدید Built Robotics، چیزهای زیادی وجود دارد.

دیلون گفت: "ما ناوگان تحقیق و توسعه تجهیزاتی را در سایت های کار در سراسر کشور مستقر کرده ایم. همانطور که ما شروع به نصب کیت ارتقاء روباتیک خود در تجهیزات موجود مشتری می کنیم، همچنین تکنولوژی مان را به اپراتورها، مکانیک تجهیزات و مشتریان مان آموزش خواهیم داد. "

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21580