دامپ تراک کوماتسو HD1500-8

راه اندازی فروش دامپ تراک کوماتسو HD1500-8

فروش دامپ تراک معدنی HD1500-8 در ماه آوریل آغاز می شود.
نسخه جدید شامل تغییرات کامل در مدل قبلی ازجمله یک موتور 50 لیتری، در مقایسه با 45 لیتری در مدل قبلی، همراه با عملکردی قدرتمند است.
اجزای اصلی، مانند پردازنده مرکزی، انتقال و محور عقب، همه با توجه به آخرین استانداردهای تکنولوژی و دوام طراحی شده اند. در نتیجه، آنها صاحبان را قادر می سازند تا هزینه های تعمیر را کاهش داده و فواصل بازسازی را طولانی تر کنند و هزینه کل مالکیت خود را کاهش دهند.
ویژگی های اصلی:
1)بهره وری، عملکرد محیطی و فناوری اطلاعات و ارتباطات

- سیستم کنترل کشش کوماتسو (KTCS)
KTCS سرعت لغزش چرخ را با کنترل چرخش چرخهای عقب و سرعت خودرو بررسی می کند. هنگامی که چرخ های عقب در باران و یا در سطوح لغزنده لغزش می کنند، KTCS به طور خودکار ترمز را برای کنترل لغزش چرخ و حفظ شرایط مطلوب کشش چرخ های تایر اعمال می کند.
- کنترل تقاضا
با استفاده از یک پمپ پیستونی متغیر، دامپ تراک معدنکاری HD1500-8 با توجه به شرایط عملیاتی مختلف با کاهش قدرت اسب بخار در سیستم هیدرولیک و راهنمایی های ECO روش های صرفه جویی در مصرف انرژی را برای اپراتور ارائه می دهد و باعث صرفه جویی در سوخت و بهبود اقتصاد می گردد.
- راهنمای ECO و ECO سنج
روش های صرفه جویی در مصرف انرژی را به اپراتور توصیه می کند.
- KOMTRAX Plus
HD1500-8 نه تنها دارای ویژگی استاندارد سیستم نظارت از راه دور است، بلکه قابلیت نظارت تصویری در زمان کار را با آخرین نسخه KOMTRAX Plus ارائه می دهد. با تسهیل "تجسم" ماشین و شرایط عملیاتی، بهره وری بالا و ایمنی، کوماتسو تلاش می کند تا به مشتریان خود در بهینه سازی عملیات معدن کمک کند.


2)ایمنی و راحتی اپراتور

- پلکان دستگیره دار
این مدل از کابین مجهز به چند پلکان با زاویه کم است که برای ورود اپراتور از لحاظ فیزیکی امن تر و راحت است. این امکانات بهترین محیط را برای اپراتور ایجاد می کنند. حصار های ایمنی برای جلوگیری از سقوط مواد در مناطقی که مردم عبور میکنند نصب می شوند.


- KomVision (سیستم نظارت همه جانبه)
شش دوربین اطراف را کامل در مانیتورها نمایش میدهد. واحد رادار، تمام موانع اطراف وسیله نقلیه را شناسایی می کند و از طریق صدای آلارم ها موانع در صفحه نمایش، هشدار داده می شوند.


-چراغ های LED
- داشبورد طراحی شده ارگونومیک
کوماتسو متعهد به عملکرد مطلوب بر اساس ارگونومی است. کابین با طراحی ارگونومیک دایره ای ارائه شده است.
- صندلی معلق در هوا
کابین دارای یک صندلی هوائی با سیستم گرمایشی و تهویه ای و همچنین یک کمربند ایمنی 3 نقطه ای میباشد.
- مانیتور LCD رنگی 7 اینچی با قابلیت تفکیک بالا
مانیتور دستگاه نه تنها شرایط دستگاه، بلکه ساعت کار، زمان تعمیر و نگهداری، راهنمایی در عملیات برای صرفه جویی در انرژی و سایر اطلاعات را نشان می دهد. در پانل سوئیچ، اپراتور همچنین می تواند عملکردهای مختلف مانند تنظیم دما در کابین و تغییر اطلاعات صفحه نمایش را در LCD دستگاه تنظیم و اجرا کند.
 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21105