راهکارهای ولوو برای آماده سازی بیل مکانیکی در زمستان

راهکارهای ولوو برای آماده سازی بیل مکانیکی در زمستان

آماده کردن بیل مکانیکی برای زمستان فقط در مورد آماده کردن یک ماشین برای دماهای سردتر نیست. اپراتورهای شما باید بدانند که چگونه هنگامی که برف ریزش می کند و یخ زمین را می پوشاند، واکنش نشان دهند.

در واقع، برنامه ریزی تنها بخش کوچکی از آماده شدن برای زمستان است که شامل آماده سازی، پیشگیری و عملیات است.

آماده سازی

روغن مناسب را انتخاب کنید. وجود ترکیبات مصنوعی و چند درجه ای در روغن طیف وسیعی از درجه حرارت را در طول سال تجربه می کند. اگر شما در شرایط زیر صفر درجه فارنهایت کار می کنید، باید از تغییرات مناسب در روغن موتور و هیدرولیک برای آب و هوای سرد استفاده کنید.

دیزل خود را بررسی کنید. در آب و هوای بسیار سرد، بیل مکانیکی باید با دیزل زمستانه که دارای نقطه انجماد پایین تر و یک فیلتر سرما (CFPP) بهتری است، عملیات را انجام دهد. اگر ترکیب مناسب دیزل در دسترس نیست، افزودنی ها را در نظر بگیرید. همچنین لازم است مخزن خود را بیش از 70 درصد پر کنید تا از تراکم رطوبت در مخزن جلوگیری شود.

خنک کننده خود را بررسی کنید. با کاهش درجه حرارت، غلظت توصیه شده خنک کننده افزایش می یابد. در دمای پایین تر از منفی 13 درجه فارنهایت شما می توانید از 40 درصد خنک کننده استفاده کنید، اما در دمای 31 درجه فارنهایت شما باید آن را به 50 درصد افزایش دهید.

باتری خود را قبل از کاهش دما آزمایش کنید. مرحله آماده سازی زمان ایده آلی برای اطمینان از عملکرد خوب باتری بیل مکانیکی است. این عملکرد می تواند تا 50 درصد ضعیف تر در یک محیط بسیار سرد محاسبه شود. از یک تستر باتری برای بررسی ولتاژ استفاده کنید و به دنبال سیگنال های عملکرد باشید.

برای آب و هوای بسیار سرد، ممکن است بخواهید دستگاه خود را با گزینه های خاصی تجهیز کنید:

. بخاری بلوک موتور- قبل از شروع کار بلوک موتور را گرم می کند.

. بخاری خنک کننده قدرت دیزل- عملکرد دوگانه دارد، به استارت ماشین در هوای سرد و گرم کردن کابین کمک می کند.

. جداسازی آب با بخاری - موجب کاهش تولید موم در سوخت دیزلی می شود.

. شلنگ های ارزیابی شده سرما- برای کنترل شرایط تا 40 درجه زیر صفر است.

پیشگیری

میله های سیلندر هیدرولیکی یکی دیگر از مناطقی است که باید بدان توجه داشت. قرار گرفتن مکرر در معرض یك مخلوط آب نمك برف و یخ میتواند باعث زنگ زدگی شود. شما می خواهید به طور کامل از میله های سیلندر هیدرولیکی استفاده کنید پس باید بطور منظم بیل مکانیکی را بخارشویی کنید تا به حذف نمک کمک کند.

بازرسی بصری بسیار مهم است. به طور خاص شیلنگ های هیدرولیکی را بررسی کنید چرا که به شرایط زمستان حساس هستند. دماهای یخ زدگی می تواند باعث شکنندگی شلنگ های لاستیکی شوند، بنابراین برای اپراتورها مهم است که شلنگ ها را به صورت بصری بازرسی کنند.

برف و یخ را از بدنه دستگاه پاک کنید. برداشتن برف و یخ از بدنه ماشین از آسیب جلوگیری می کند و اطمینان می دهد که دید اپراتور گرفته نمی شود و آنها و دیگران در معرض خطر قرار نمی گیرند.

عملیات

به کشش توجه داشته باشید. در صورتی که یک ماشین خزنده را در سطح صاف و صیقلی می رانید، مراقب باشید. شما تعجب می کنید اگر بدانید که یک ماشین بزرگ و سنگین چقدر سریع می تواند لیز بخورد.

اطمینان حاصل کنید که ماشین زمان گرم شدن و خنک شدن را بدهید. هنگام راه اندازی به ماشین وقت دهید تا گرم شود تا موتور به حالت ثبات برسد. شما باید ماشین را به آرامی حرکت دهید تا کل سیستم ها و هیدرولیک ها گرم شوند. ولوو معمولا 90 تا 120 ثانیه زمان بیکاری را در پایان یک روز کاری توصیه می کند قبل از اینکه اپراتور دستگاه را به طور کامل خاموش کند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21351