Daimler Unveils Two Electric Freightliners

دیملر (DAIMLER) دو کامیون الکتریکی رونمایی کرد

دیملر قصد دارد تا پایان امسال برای تست های بیشتر تحت شرایط واقعی ، ناوگان نوآوری الکتریکی از 30 وسیله نقلیه به مشتریان عرضه کند.
دیملر در روز چهارشنبه دو کامیون الکتریکی را به نمایش گذاشت: یک کامیون سنگین ( Freightliner eCascadia) و یک کامیون متوسط( Freightliner eM2 106 ).
مدل های فریت لاینر الکتریکی برای برنامه های خاصی، که با دقت از طریق فرآیند ایجاد همکاری با مشتریان برای ساخت و ارائه وسایل نقلیه الکتریکی تجاری که از اهداف کسب و کار و پایداری مشتریان DTNA حمایت می کنند، طراحی شده است.

کامیون eCascadia Class 8 تا 730 اسب بخار قدرت دارد. باتری ظرفیت قابل استفاده 550 کیلو وات را می دهد که تا 250 مایل مسافت را طی میکند.
کامیون  eM2 دارای 480 اسب بخار قدرتمند باتری است که 325 کیلو وات از ظرفیت قابل استفاده را تامین می کند. eM2 دارای برد تا 230 مایل است.
راجر نیلسن، رئیس و مدیر اجراییDTNA ،گفت :"فرایت لاینر های  eCascadia و eM2 برای خدمت به نیازهای مشتریان در وسایل نقلیه تجاری الکتریکی اختصاص داده شده اند که به طور قابل پیش بینی روزانه بین 45 تا 150 مایل مسافت طی میکنند. هدف شرکت این است که تولید را در سال 2021 آغاز کند."

هر دو فرایت لاینر eCascadia و eM2 بخشی از طرح ابتکاری کامیون الکتریکی جهانی دیملر تراک هستند.

نیلسن گفت:" هدف اصلی ما در DTNA آوردن وسایل نقلیه ای به بازار است که ایمن، قابل اعتماد و کارآمد باشد. وسایل نقلیه الکتریکی سنگین بزرگترین چالش های مهندسی را نشان می دهند و همچنین بهترین آزمایشگاه ها برای یادگیری هستند. ما دهها سال تجربه در زمینه تولید خودروهای با دوام را داریم که مدیون خواسته های مشتریانمان است. ما در حال حاضر این تجربه و تخصص بی نظیر را در دسته کامیون های الکتریکی ارائه می کنیم. "

ریچارد هوارد، معاون ارشد فروش و بازاریابی فرایت لاینر تراک، گفت: "DTNA در حال تلاش برای توسعه وسایل نقلیه الکتریکی است که باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و افزایش خطوط پایه مشتریان خود از طریق ارتقا زمان کار و کاهش هزینه های عملیاتی می شود. با بزرگترین مرکز فروش و خدمات در شمال امریکا، ما دسترسی بی نظیر به تکنسین های آموزش دیده کارخانه، قطعات و پشتیبانی خواهیم داشت. ما از این شبکه برای حمایت از ناوگان نوآوری فلایت لاینر استفاده خواهیم کرد و وسایل نقلیه الکتریکی تجاری بیشتری به مشتریانمان تحویل میدهیم."

شرکت دیملر ، شرکت مادر DTNA، برای ایجاد یک سیستم استاندارد برای بهبود قدرت شارژ وسایل نقلیه باتری ای تلاش میکند.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma2163