Doosan Infracore

دوسان 68 بیل مکانیکی به میانمار تحویل میدهد

Doosan Infracore برنده قرارداد برای تحویل 68 بیل مکانیکی به میانمار شد.

 M / S از زمان ورود این شرکت در سال 2010، ده برابر افزایش یافته است.
Doosan Infracore اخیرا در یک پیشنهاد بزرگ که توسط دولت میانمار برگزار میشد شرکت کرد و برنده قرارداد برای تحویل 68 بیل مکانیکی به میانمار شد. که بزرگترین قرارداد این شرکت با میانمار به حساب می آید.

68 بیل مکانیکی که Doosan Infracore را موفق به کسب قرارداد کرد شامل چهل 7.5T مدل DX75 و بیست و هشت 5.5T مدل DX55 است که برای پروژه جدید توسعه شهری در مناطق Saggai و Bago در پایتخت کشور Naypyidaw بکار برده میشود.



موفقیت Doosan Infracore در برنده شدن قرارداد نه تنها به استراتژی بازاریابی شرکت مربوط می شود، که تضمین میکند تجهیزات در مهلت معلوم شده همراه با گارانتی گسترده، تحویل داده شود بلکه تعهد و دلسوزی فروشنده های محلی در برنده شدن قرارداد نقش داشته است. یکی دیگر از عوامل مثبت در برنده شدن این قرارداد، این بود که Doosan Infracore از طریق سرویس DoosanCONNECTTM Telematics  بهره برداری، تعمیر و نگهداری تجهیزات را برای بیش از هفتاد نفر از مردم محلی فراهم کرد.

رده بندی بازار بیل مکانیکی در میانمار در حال حاضر در حدود 1500 واحد در سال است، اما تقاضا به طور مداوم همراه با گسترش پروژه های زیربنایی ملی دولت میانمار در حال افزایش است. Doosan Infracore سهم بازار خود در میانمار را از 2٪ در سال 2010، سالی که در ابتدا وارد بازار شد،تا 19٪ در ماه مارس 2018 افزایش داده است.

مدیر اجرایی Doosan Infracore گفت: "ما همچنان تلاش خواهیم کرد تا سهم خود را در بازار میانمار که به سرعت در حال رشد است افزایش دهیم."
 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma2147