دوسان سیستم مخابراتی DoosanCONNECT را راه اندازی می کند

دوسان سیستم مخابراتی DoosanCONNECT را راه اندازی می کند

دوسان، یک دهه پس از راه اندازی اولین سیستم مخابراتی خود، DoosanCONNECT را منتشر می کند. این سیستم ارتباطات بهتر یک دستگاه با دستگاه دیگر، ابزار هوشمند و نظارت بر تجهیزات از راه دور را در اختیار شما قرار می دهد.

سیستم مخابراتی DoosanCONNECT در حال حاضر در سراسر جهان و در همه تجهیزات Doosan بجز شرکت های بیل مکانیکی کامپکت DX63-3 و DX85R-3 قرار دارد.

آرون کلینگارتنر، مدیر بازاریابی دوسان گفت:" طی 10 سال گذشته یا بیشتر، ما شاهد پیشرفت وسیعی در تعداد مشتریانی که از سیستم مخابراتی استفاده می کنند، بوده ایم. ما واقعا از آنچه DoosanCONNECT در شبکه دوسان، نه تنها در امریکای شمالی، بلکه در جهان ارائه می دهد، بسیار هیجان زده هستیم."
برای استفاده از DoosanCONNECT، ماشین ها با مودم مجهز شده و از طریق آنتن ماهواره ای متصل شده، اطلاعات را از سنسورهای دستگاه جمع آوری می کنند. مودم داده ها را از دستگاه به یک پایگاه داده مرکزی از طریق اتصال ماهواره ای ارسال می کند، این اطلاعات به راحتی حتی در مکان های دور قابل دسترسی هستند.

صاحبان تجهیزات و مدیران ناوگان قادر به بررسی داده های تولید شده و نظارت بر تجهیزات از راه دور با ورود به سایت doosanconnect.com و یا از طریق یک برنامه تلفن همراه هستند.

تعمیر و نگهداری پیشرفته

اگر مشکلی در یک ماشین بوجود آید، DoosanCONNECT خطا و کدهای هشدار دهنده را در زمان واقعی گزارش می دهد. این داده ها را می توان با نمایندگی های مجاز به اشتراک گذاشت که امکان پاسخ سریع و ایمنی بیشتر را فراهم می کند. تکنسین ها می توانند مشکلات دستگاه را در وب سایت DoosanCONNECT مشاهده کنند و به تشخیص مشکل بدون وجود جسمی در آن مکان کمک کنند.
کلینگارتنر می گوید: "در گذشته، اگر مشکلی در دستگاه پیش می آمد، اپراتور با کسی در نمایندگی تماس برقرار می کرد. آن شخص برای ارائه خدمات به محل دستگاه می رفت و مشکل را تشخیص می داد."

اجازه دادن به فروشنده برای دسترسی به اطلاعات ارائه شده توسط سیستم مخابراتی مقدار زمان لازم برای رفع مشکل را کاهش می دهد.

کلینگارتنر افزود: "شما اطلاعات را در مورد مشکل دریافت می کنید و می توانید قبل از اینکه تکنسین خود را به دستگاه ارسال کنید درباره آن تحقیق کنید. به این ترتیب آنها اطلاعاتی را که نیاز دارند کسب کرده و برای انجام خدمات به سمت دستگاه می روند."

DoosanCONNECT همچنین فواصل تعمیر و نگهداری یک ماشین را از طریق وب سایت ارائه می دهد.

مدیریت تجهیزات

DoosanCONNECT همچنین به صاحبان اجازه می دهد تا گزارش های بهره برداری عملیاتی را برای تعیین نحوه استفاده از تجهیزات دوسان خود تا زمان تعیین شده کنترل کنند. یک گزارش روند عملیاتی شامل جستجو بر اساس زمان، میانگین استفاده، میزان بار و داده های وزن است.
کلینگارتنر می گوید: "این واقعا به مشتری کمک می کند تا تعیین کند آیا محصول مناسب محل کار است ، آیا اندازه دستگاه مناسب است و آیا دستگاه کمتر یا بیشتر از حد معمول کار میکند. ما در گذشته بسیاری از این اطلاعات را نداشتیم. این سیستم به آنها اجازه می دهد تا کارآیی بیشتری با نحوه مدیریت ناوگان خود داشته باشند. "

داده های جمع آوری شده ممکن است برای حل چالش های تجاری مانند استفاده نادرست از تجهیزات در محل کار استفاده شود. صاحبان می توانند از این داده ها برای اصلاح رفتار اپراتور استفاده کنند تا بتوانند کارایی کارکنان را افزایش دهند.

مصرف سوخت نیز از طریق DoosanCONNECT نظارت می شود که به صاحبان اجازه می دهد تا فرصتی برای کاهش مصرف پیدا کنند. سیستم در هر ساعت میزان مصرف را بررسی می کند و بررسی آن از طریق وب سایت یا اپلیکیشن قابل مشاهده است.

این سیستم همچنین زمان خاموشی دستگاه را کنترل می کند و دستگاه هایی که بیشتر یا کمتر ازظرفیت کار می کنند را شناسایی می کند. کاهش زمان بیکاری می تواند به افزایش عمر موتور و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری کمک کند. صاحبان می توانند حالت قدرت را به اپراتورها پیشنهاد کنند تا برای انجام کار مشابه سوخت کمتری مصرف شود.

DoosanCONNECT برای کاهش سرقت طراحی شده است

با استفاده از DoosanCONNECT، صاحبان تجهیزات قادر به مشاهده آخرین مکان GPS گزارش شده تجهیزات، از جمله مشخصات نقشه هوایی می باشند. این ویژگی به آنها اجازه می دهد تا از ناوگان خود مراقبت کنند و از طریق وب سایت مکان عملیات را ببینند.

همچنین صاحبان می توانند حصار جغرافیایی یا زمانی یا مرز نامرئی را از طریق سیستم GPS در دستگاه ایجاد کنند. اگر ماشین حصار را ترک کند، یک اخطار ارسال می شود که می تواند صاحب تجهیزات را در مورد سرقت احتمالی مطلع کند. حصار زمانی یا ساعت خاموشی در هر دستگاه توسط صاحبان ایجاد می شود.

اگر دستگاه در خارج از ساعات کاری کار کند، یک گزارش از طریق ایمیل یا SMS به صاحبان ارسال می شود.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21193