Doosan DA30-5

دوسان دامپ تراک قدیمی خود DA30-5 را ترمیم می کند

دوسان دامپ تراک قدیمی خود (DA30-5) را برای به روز رسانی عملکرد و بهره وری زیاد ارتقاء داده است.

پیشرفت قابل توجه در DA30-5  جدید در تعلیق جلو است. تعلیق جلو به یک سیستم آبرسانی، خودسنجی به منظور جذب بیشتر شوک ارتقا یافته است.

 آرون کلینگاتنر، مدیر بازاریابی شرکت دوسان،  گفت:" تعدادی از مشتریان گفتند که پیشرفت در تعلیق جلو لازم است. مهندسان این کار را انجام دادند و تصمیم به استفاده از یک مفهوم مشابه برای DA40 داشتند."

در ترکیب، این ویژگی های سیستم تعلیق امکان رانندگی راحت هنگامی که کامیون خالی در محل کار و یا در عملیات استخراج است را می دهد.

از لحاظ فنی، سیلندرهای هیدروژن کامیون به باتریهای فشار متصل می شوند، و باتری ها و سیستم هیدرولیک جایگزین کمک فنرهای قبلی و یک فنر لاستیکی می شوند. تعلیق DA30-5 به روز شده شامل ویژگی خود تنظیم و توانایی تغییر ویژگی ها با تنظیم فشار است.
کابین دوباره طراحی شده

داخلی کابین DA30-5 طراحی شده است تا ارگونومی بهتر و راحتی بیشتر اپراتور را فراهم کند. بیش از دوازده ویژگی جدید در طرح کاملا جدید DA30-5 وجود دارد تا تجربه رانندگی را افزایش دهد.

کلینگاتنر گفت: "در داخل کابین، شما واقعا متوجه خواهید شد که ما گام هایی برای ایجاد راحتی برای اپراتور فراهم کرده ایم."

مانیتور جدید کامیون در کابین دارای نشانگرهای بزرگتر برای خواندن آسانتر است. گرافیک و آیکون های کاربر پسند را می توان با استفاده از دکمه های روی صفحه نمایش کنترل کرد و پنل در حال حاضر قابلیت نمایش چندین دوربین را برای افزایش دید در اطراف کامیون دارد.

کلینگاتنر گفت: "همانطور که رانندگان رانندگی می کنند، ما می خواهیم آنها را در محیط کارشان متمرکز کنیم. همچنین می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که آنها از عملکرد ماشین چگونه آگاه هستند."
هزینه عملیاتی پایین تر

به روز رسانی های DA30-5 هزینه های عملیاتی پایین تر را برای صاحبان بهمراه دارد.

کلینگاتنر گفت: "یک روغن برای ذخیره وجود دارد. یک روغن برای نگه داشتن در قفسه برای مشتری یا فروشنده وجود دارد. این به بهبود قابلیت تعمیرپذیری کمک می کند."

یک سیستم کیبورد جدید اجازه می دهد تا تکنسین های خدماتی در عرض چند دقیقه کابین را بلند و ببندند. همچنین کامیون دیگر با فنرهای لاستیکی در تعلیق ساخته نمی شود و تنها چهار اجزای لاستیک در کل تعلیق جلو و عقب وجود دارد.

ویژگی های ایمنی

ویژگی های ایمنی جدید DA30-5 شامل یک پنل کنترل جدید با کلید قطع برق و یک چراغ نشانگر LED هنگامی که برای قطع برق امن باشد روشن میشود. در مدل های قبلی دامپ تراک، دیفرانسیل لغزشی محدود به صورت دستی اعمال میشد. ویژگی های دیگر شامل یک اهرم آسان قابل استفاده برای فرمان عقب - سیستم ترمز جدید و دقیق تر برای افزایش حساسیت و عملکرد - و دستگیره های اضافی در سمت راست است. بیرون کابین DA30-5، دستگیره های ریلی جدید دور تا دور کامیون برای ایمنی بهتر هنگام تعمیر و نگهداری و تمیز کردن نصب شده است.
طرح رنگ جدید

یک طرح رنگ جدید در DA30-5 ارتقا یافته طراحی شده است تا برای مجموعه تجهیزات دوسان مناسب باشد. ساختار پایین کامیون خاکستری رنگ است. فن ها، گلگیر ها، هیدرولیک و مخزن دیزل، مفصل، قاب عقب و هاب های چرخ رنگ خاکستری رنگ هستند.

کلینگاتنر گفت: "این کاملا مشابه لودرهای چرخشی ما است که در سال جاری معرفی شده است تا هویت نام تجاری ما را تقویت کند. تیم هویت نام تجاری ما واقعا برای تغییر نگاه و احساس دستگاه سخت تلاش کرد."

با موتور دیزل 370 اسب بخار، DA30-5 ارتقا یافته با سیستم ترمز الکترونیکی، یکی از چهار ترمز سیستم در کامیون ها، نیازی به فیلتر ذرات دیزلی (DPF) برای مقابله با مقررات انتشار در شمال امریکا ندارد.

انتظار می رود نسخه جدید DA30-5 که در کارخانه نروژ شرکت دوسان تولید شده است در ماه جولای عرضه شود.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma2161