The SLJ900-32

دستگاه بزرگ ساخت پل، نیاز به جرثقیل را از بین برده است

این دستگاه بزرگ ساخت پل، نیاز به جرثقیل را از بین برده است.
یک تکنولوژی جدید برای ساخت پل ها نیاز به جرثقیل را از بین برده است. SLJ900 / 32 دارای وزن 580 تن و طول 91 متر می باشد. این دستگاه توسط موسسه طراحی راه آهن شیجیاژوانگ طراحی شده است.
این روند جدید ساخت پل ممکن است پیچیده باشد، اما در حقیقت بسیار ساده است. زمانی که دستگاه یک میله جدید را می گیرد این روند شروع می شود. دستگاه به محل پل، که ستون ها در آنجا در حال احداث هستند، حرکت می کند. این روند ساختار پشتیبانی پنوماتیک را که باعث می شود دستگاه به همان اندازه که از ستون اول دور می شود، به ثبات برسد، کاهش می دهد. هنگامی که میله اول در طول ماشین حرکت می کند تا به ستون دوم متصل شود، ساختار دوم پشتیبانی بر روی ستون کاهش می یابد. با ایجاد هر دو سازه پشتیبانی در محل، دستگاه پایه محکمی برای قرار دادن میله جدید را دارد.
این دستگاه اکنون به جلو حرکت می کند و میله را با خود حمل می کند. میله در فاصله بین نقطه شروع پل و ستون اول قرار دارد. وقتی میله ایمن شد، دستگاه به همراه دو ساختار پشتیبانی قابل حمل به عقب میرود. هنگامی که با یک میله دیگر باز می گردد، در طول اولین بخش نصب شده حرکت کرده و روند تکرار می شود تا میله بعدی بین ستون اول و دوم قرار گیرد.

SLJ900 / 32 توسط 64 چرخ پشتیبانی می شود که هر 4 بخش 16 چرخ دارد. هر بخش می تواند 90 درجه چرخش کند و کل ماشین را به سمت دیگر حرکت دهد. این مانور در هنگام برداشتن میله ها مفید است.

با توجه به طراحی و مهندسی پل، ماشین آلات راه اندازی شده، در طول عمر خود می توانند حدود 730 دهانه را نصب کنند. 40 درصد آنها قادر به جمع آوری بیش از هزار دهانه هستند. متوسط عمر خدمات بیش از چهار سال است. چین از این ماشین ها عمدتا برای ساخت پل راه آهن تندرو استفاده می کند.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21203