خط تولید جدید غلتک های مفصلدار آمان

خط تولید جدید غلتک های مفصلدار آمان

غلتک های دو درام سبک جدید آمان دارای درام هایی هستند که می توانند به سرعت از حالت فعال به حالت خاموش تنظیم شده و به اپراتورها کمک کنند تا به فشرده سازی مطلوب خود دست یابند.

خط تولید غلتک های جدید شامل ARX 36-2، ARX 40-2، ARX 40-2C، ARX 45-2 و ARX 45-2C است.

کامپکتورها از موتورهایی استفاده می کنند که مطابق با استانداردهای انتشار Tier 4 Final هستند.

این مدل غلتک ها، قادر به نزدیک شدن به لبه پیاده رو ها و موانع دیگر هستند. اپراتورها فقط باید یک درام را نگاه کنند، و بدانند که درام دوم در فاصله ایمن از موانع قرار دارد.

تنظیمات حالت فعال که موجب توزیع مساوی نیروهای تراکم می شود، در مکان های باز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. تنظیم بین حالت فعال و خاموش دستی انجام شده و برای اپراتورها آسان است. پیوستی که باعث این تنظیمات می شود نیز به تعمیر و نگهداری نیاز ندارد.

این ماشین ها دارای تعدادی پیشرفت های طراحی، از جمله طراحی بصری داشبورد، طراحی مجدد جلو و عقب ماشین و یک سیستم نوردهی LED جدید هستند.

گارد محافظ جدید نیز در اطراف داشبورد قرار گرفته است. علاوه بر این، کاهش سطح صدا، همانند سیستم نوردهی جدید، موجب بهبود ایمنی اپراتور می شود.

نسخه "C" ترکیبی از ماشین آلات است که با استفاده از درام فولادی در جلو و لاستیک پنوماتیک در عقب ساخته شده است.

عرض غلتک های آمان از 100 سانتی متر در ARX 23-2 تا 138 سانتی متر در ARX 45-2 و وزن آنها از 2.2 تا 4.6 تن متغیر می باشند.

غلتک ها قادر به مدیریت چندین برنامه کاربردی، از جمله سایت های ساخت و ساز کوچک و متوسط، جاده های شهری، راه و ترابری، تعمیرات خیابان های شهر و تعمیر و نگهداری جاده ها هستند.

غلتک ها به سیستم مدیریت ناوگان Ammann ServiceLink، که امکان نظارت دقیق و اطلاع از نیازهای خدمات ماشین را فراهم می کند، مجهز شده اند.

دیگر ویژگی ها:

- اهرم الکترونیکی برای استارت و توقف راحت که به ویژه در سایت های آسفالتی مهم است.

- یک ابزار فشرده سازی هوشمند اختیاری برای کارایی مطلوب.

- دید همه جانبه از اطراف دستگاه برای ایمنی در محل کار.

- نقاط تعمیر و نگهداری در دسترس.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21515