خط تولید جدید دروگرهای اکو لاگ

خط تولید جدید دروگرهای اکو لاگ

اکو لاگ پس از معرفی خط تولید دروگرهای خود، اکنون یک تولید کننده ماشین آلات جنگلداری کامل است.

این چهار مدل بر اساس SP Maskiner ساخته شده است؛ روشی که تنظیم و بهینه شده تا مطابقت کاملی با ماشین های اکو لاگ داشته باشد.

تمام مدل ها با توجه به مفهوم اصطکاک کم طراحی شده اند، جایی که ترکیبی از پنج نوآوری مختلف منجر به تولید پیوست دروگر با بهره وری چشمگیر، دوام بالا، حداقل نگهداری و مصرف سوخت می شود. همچنین، پیوست های دروگر به سیستم نظارت اکو لاگ مجهز شده اند، یک سیستم ثبت اختراع شده، بدون در نظر گرفتن شرایطی از جمله گونه درختان و نوع قطع درختان، برش های متقاطع را بهینه می کند. 

آندرس گوستافسون، مدیر عامل شرکت اکو لاگ، گفت: " پیوست های جدید دروگر ما بسیار خوب عمل می کنند و واکنش مشتریانی که آنها را امتحان کرده اند به ما می گوید که آنها فوق العاده سریع و قابل اعتماد هستند. پایه و اساس نتیجه طراحی 40 سال توسعه، کیفیت و دانشی است که اکنون برای دستیابی به بالاترین بازده در ترکیب با دستگاه های دروگر اکو لاگ توسعه بیشتری یافته است. با دروگر جدید، ما اکنون بهره وری را به سطح دیگری می رسانیم."  

در طول دو سال گذشته، اکو لاگ به طور مداوم در حال رشد بوده و دامنه خردسازی و همچنین حمل و نقل را افزایش داده است. اکنون، سری جدید دروگرها گام بعدی یک توسعه و بلند مدت و استراتژی رشد است.

گوستافسون گفت: "ما دروگرهای جدید خود را باور داریم و ارائه آنها به همراه سیستم نظارت اکو لاگ به بازار احساس بسیار خوبی می دهد. به طور طبیعی، ما همچنین به ارائه دروگرهای لاگ مکس مانند قبل ادامه خواهیم داد."

دروگرهای اکو لاگ

LF-461 یک پیوست جمع کننده همه کاره و سریع با وزن کم است که حتی در سخت ترین مناطق نیز به راحتی برش را کنترل می کند.

LF-561 یک پیوست دروگر همه کاره بسیار پربازده که از نازک شدن چوب تا قطع نهایی کار می کند.

LF-661 یک پیوست دروگر قوی و متنوع با عملکرد بالا برای هر نوع قطع.

LF-761 یک پیوست دروگر قدرتمند و قابل اعتماد که حتی با سختی ترین عملیات قطع با ظرفیت بالا و حداکثر کارایی عرضه می شود. 

همه مدل ها با توجه به مفهوم اصطکاک کم (LF ) متشکل از پنج راه حل مختلف برای دستیابی به حداکثر تولید، مصرف بهینه سوخت و انرژی و حداقل هزینه های نگهداری طراحی شده اند. پیوست دروگر همیشه فشار و ظرفیت حمل مطلوب را در رابطه با ساقه ارائه می دهد، در نتیجه سرعت بالا و اصطکاک کمتری دارد.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21674