خرید بیل های مکانیکی چرخدار ولوو

خرید بیل های مکانیکی چرخدار ولوو

جدیدترین بیل های مکانیکی چرخدار تجهیزات ساخت و ساز ولوو- EWR150E، EWR170E و EW220E - از طریق Sourcewell و HGACBuy در دسترس هستند.

تعداد بیل های مکانیکی چرخدار ارائه شده توسط تجهیزات ساخت و ساز ولوو در سال 2018 دو برابر شده است.

مت کلین، مدیر تولید بیل های مکانیکی چرخدار در تجهیزات ساخت و ساز ولوو، گفت:" بیل های چرخدار ولوو در حال تبدیل شدن به بخش جدایی ناپذیر از ناوگان دولت بیشتر با توجه به تحرک و تنوع هستند.  بسیاری از شهرداری ها آنها را جایگزین قابل قبولی برای ماشین های حفاری و کامیون ها می کنند."

مبانی خرید از شرکت تعاونی

موسسات خرید تعاونی مانند Sourcewell و HGACBuy، موسسات دولتی هستند که به صورت رقابتی قراردادهای خرید تعاونی را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند و روند تدارک اعضای خود را با رضایت فرایند پیشنهاد، ساده تر می کنند. خرید تعاونی برای بسیاری از سازمان های دولتی که با کاهش بودجه، کاهش تعداد کارکنان و تقاضا برای افزایش بهره وری مواجه هستند، بسیار مفید است. این قراردادها به مشتریان شهری، آزادی و انعطاف پذیری برای برنامه بودجه پیشرفته را می دهند و درعین حال در زمان و پول برای آنها و مالیات دهندگان شان صرفه جویی می کنند.

از آنجایی که ولوو قراردادهایی با Both Sourcewell و HGACBuy دارد، مشتریان شهری راه ساده تر و کارآمدتری برای اجاره یا خرید تجهیزات ولوو و اطمینان از بهترین قیمت بدون گذراندن فرایند اجاره سنتی ارائه می دهند.

مزایای بیل مکانیکی چرخدار

دولت های محلی در ایالات متحده، مزایای استفاده از بیل های مکانیکی چرخدار را به دست آورده اند که به محبوبیت آنها در آمریکای شمالی می افزاید.

جان ادواردز، مدیر فروش دولت برای تجهیزات Cowin، گفت: "بیل مکانیکی چرخدار در ایالات متحده نشانگر تغییر ممتاز است. مشتریان شهری توانایی یک بیل مکانیکی را مشاهده می کنند و مایل به استفاده از آن هستند و از مزایای آن بهره می برند."

مزایای بیل های مکانیکی چرخدار ولوو عبارتند از:

سفر در جاده ها تا سرعت 35 کیلومتر در ساعت

بدون نیاز به بارگیری و تخلیه از تریلرها

انعطاف پذیری با بیش از 20 پیوست ساخته شده هدفمند

ظرفیت بالاتری برای بالابرها و نیروی شکست در مقایسه با بسیاری از ماشین های حفاری و کامیون ها

علاوه بر بیل های مکانیکی چرخدار، انواع تجهیزات ولوو، شامل بیل های مکانیکی خزنده، لودرهای چرخدار، هولر های مفصلدار و غیره نیز از طریق این برنامه های خرید در دسترس هستند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21281