حضور فعال و قدرتمند هپکو در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری

حضور فعال و قدرتمند هپکو در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری

در این نمایشگاه که در فضائی بالغ بر ده هزار متر برپا شد، هپکو بخشی از توانمندی ها و جدید ترین ماشین آلات و تجهیزات خود را ارائه داد.

نکته قابل توجه در این نمایشگاه عدم حضور دیگر شرکتهای وارد کننده و تولید کننده ماشین آلات  در نمایشگاه حمل ونقل و استقبال از محصول جدید شرکت هپکو یعنی بیل مکانیکی چرخ زنجیری 26 تنی بود.

درباره هپکو:

هپکو از شرکت‌های مهم تجهیزات ساخت و ‌ساز است و با توجه به توان فنی و خطوط تولید، این شرکت می‌کوشد تا دستیابی به دانش روز و بومی‌سازی محصولات جدید را با بهره‌گیری از فناوری روز دنیا با هدف مقابله با تحریم‌ها در دستور کار قرار دهد.  هپکو در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار با هدف مونتاژ ماشین‌آلات راهسازی در اراک تاسیس شد و از سال ۱۳۵۴شروع به فعالیت کرد.  این شرکت ۲۵ نوع ماشین‌آلات راهسازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می‌کند که هشت نوع از محصولات آن تحت لیسانس کشورهایی چون ژاپن، آلمان و سوئد تولید می‌شوند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21365