حضور برجسته گروه مپنا در هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته تهران

حضور برجسته گروه مپنا در هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته تهران

گروه مپنا با توجه به دانش و تجربه خود در حوزه حمل و نقل ریلی در هفتمین دوره این رویداد بین‌المللی حضور داشت و نمایندگان گروه، با اختصاص غرفه‌ای مستقر در سالن شماره ۸ و ۹ و فضای باز، علاوه بر پاسخگویی به حاضران، به گفت‌وگو و مذاکره با مدیران و نمایندگان شرکت‌های داخلی و خارجی حاضر در نمایشگاه پرداختند.

شعار محوری گروه مپنا در این رویداد، "توسعه ساخت داخل و داخلی‌سازی بخشی از تجهیزات ناوگان ریلی" عنوان شده است.
در این نمایشگاه که با حضور 170 شرکت داخلی و خارجی آغاز به کار کرد، طبق برنامه‌ از تعدادی از دستاوردهای این حوزه بهره‌برداری شد.
نمایش و عرضه لوکوموتیو باری 3300 اسب بخار با عنوانMAP24، پروژه‌های EPC مترو، خدمات تعمیر و نگهداری لوکوموتیو و خودروهای ریلی، برقی‌سازی خطوط و ...از جمله برنامه‌های گروه مپنا در این دوره از نمایشگاه بود. لوکوموتیو باری، محصول جدید شرکت مهندسی و ساخت لوکوموتیو مپنا است و برای اولین بار، طراحی و ساخت سیستم، بوژی، گهواره، ترمز، کابین و ...، بر اساس استانداردهای بین‌المللی و تکنولوژی روز دنیا داخلی‌سازی شده است. این لوکوموتیو توان کشش بیش از 20 درصد نسبت به نمونه‌های مشابه و از نظر قیمت نیز قابلیت رقابت در سطح جهانی را دارد.  
در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، کلیه شرکت‌های زیرمجموعه بخش حمل و نقل ریلی گروه مپنا و شرکت‌های مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) و ژنراتور مپنا (پارس) از بخش تولید به عنوان تأمین‌کنندگان تجهیزات ریلی با همراهی مدیریت ارتباطات و بازار، محصولات و خدمات خود را به معرض نمایش گذاشتند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21509