جی سی بی قرارداد 73 میلیون دلاری را تمدید کرد

جی سی بی قرارداد 73 میلیون دلاری را تمدید کرد

چند هفته پس از جشن گرفتن تولید هزارمین بیل مکانیکی با مهندسی پویا در مرکز فرماندهی آمریکای شمالی در ساوانا، جورجیا، جی سی بی و وزارت دفاع ایالات متحده، برنامه های خود را برای گسترش همکاری در دهه آینده اعلام کرده اند.

HMEE (HIM-EE تلفظ می شود) برای پاسخ به تمایل ارتش ایالات متحده برای جایگزینی بیل مکانیکی کوچک و یک بیل مکانیکی بارکش دار که شهرت بدی در میان اپراتورهای سرباز داشتند، با یک ماشین حفاری توانا که سربازها می توانند به سرعت در شرایط ناهموار میدان جنگ وارد و خارج شوند، ساخته شد. ارتش در قرارداد اول 209 میلیون دلار در سال 2005 برای ساخت چنین دستگاهی، قراردادی که تولید 636 تا HMEE را تأمین کرد، به جی سی بی اعطا کرد.

ماشین های 17.5 تنی تولید شده می توانند به سرعت 97 کیلومتر در ساعت برسند. HMEE با موتور Cummins 6.7 لیتری QSB می تواند تا 2 تن ظرفیت بالابری و عمق حفاری 4 متر داشته باشد.

بیش از 300 تا HMEE پس از تمدید قرارداد تولید شده اند و با برنامه هایی برای اضافه کردن کنترل های الکترو هیدرولیک و قابلیت کنترل از راه دور به این ماشین ها، ارتش 72.8 میلیون دلار به منظور ساخت 180 دستگاه HMEE دیگر تا سال 2020 به جی سی بی اعطا کرده است.

برای پاسخگویی به تقاضای افزایش یافته، جی سی بی قصد دارد تا میزان تولید HMEE را تا اواسط سال 2019 دو برابر کند و در 9 ماه آینده 20 شغل در ساوانا ایجاد خواهد کرد.

جی سی بی می گوید انتظار دارد که در آینده ای نزدیک به یک قرارداد چند ساله دست یابد که تولید HMEE را تا اواسط دهه آینده ادامه دهد.

ایالات متحده و نیروهای متحد از HMEE ها برای پاک کردن جاده ها، از بین بردن موانع و جلوگیری از حملات دشمن در نزدیکی خط مقدم جنگ استفاده می کنند. یک نسخه زرهدار نیز در دسترس است که ماشین را با صفحات و شیشه های زرهدار تجهیز کرده است که برای انجام عملیات در خاک دشمن و از بین بردن دستگاه های منفجر شونده تعبیه شده یا IED ها به کار می روند. HMEE همچنین می تواند با طیف وسیعی از اتصالات تجهیز شود و می تواند قدرت را برای طیف گسترده ای از ابزار دستی از جمله اره برقی، مته های بتنی، مته مخصوص سوراخ کردن سنگ و غیره فراهم کند.

برایان مک وی، مدیر پروژه حفاظت نیرو در ارتش، می گوید:" توانایی کنترل از راه دور در نسخه های آینده HMEE قابلیت های پاکسازی IED ها را افزایش خواهد داد و به سربازان این امکان را می دهد تا دستگاه را از فاصله ایمن در موقعیت های خطرناک اداره کنند."

HMEE نشان دهنده نیمی از مشارکت بین DOD وجی سی بی است.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21268