جی سی بی تله هندلرهای فوق کامپکت خود را به آمریکای شمالی معرفی می کند

جی سی بی تله هندلرهای فوق کامپکت خود را به آمریکای شمالی معرفی می کند

در واکنش به تقاضای روز افزون در امریکای شمالی برای تله هندلرهای پایین تر از 2700 کیلوگرم، جی سی بی تله هندلرهای فوق کامپکت 504-13 Loadall خود را راه اندازی می کند.

با ظرفیت بالغ بر 1814 کیلوگرم و حداکثر ارتفاع بالابری 4 متر، تله هندلر جدید جی سی بی مدل 504-13 برای برنامه های تعمیر و نگهداری، تمیز کردن محل کار و بارگیری مواد در محل های کاری محدود ایده آل است.

تله هندلر جدید فوق کامپکت بر اساس ویژگی ها و قابلیت های JCB 520-40 Loadall شرکت همراه با موتور دیزلی پرکینز Tier 4 Final و قدرت 29 کیلووات طراحی شده است.

ربکا ییتس، مدیر محصولات جی سی بی در امریکای شمالی، گفت: " جی سی بی بزرگترین برند تجاری تله هندلر در امریکای شمالی و سراسر جهان است. بسیاری از موفقیت های ما، به ویژه در امریکای شمالی، گسترش یافته است و در سال جاری با عرضه 30 درصدی تله هندلرهای کامپکت به بازار، زمان مناسبی برای اضافه کردن یک دستگاه جدید فوق کامپکت به جی سی بی است."

Loadall 504-13 با بدنه تمام فولادی و همچنین هدایت چهار چرخ برای افزایش قابلیت مانور پذیری ساخته شده است.

به گفته این شرکت، مشخصات دکل پایین تله هندلر قابلیت دید بیشتر را فراهم می کند، که باعث افزایش بهره وری و ایمنی می شود.

LoadAll 504-13 دارای دکل فولادی U مانند جی سی بی است که موجب کاهش نقاط پیوست می شود. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد تله هندلرهای Loadall جی سی بی 500 ساعت فواصل خدمت رسانی گسترده و روش های تعمیر و نگهداری ساده است که تمام بررسی های روزانه در سطح زمین انجام می شود.

Loadall 504-13 با 15 مدل دیگر تله هندلر JCB Loadall در امریکای شمالی عرضه می شود.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21501