جشن 100 ساله تراکتورهای John Deere

جشن 100 سالگی تراکتورهای John Deere

در طول 100 سال گذشته، John Deere به یک نوآور در ماشین آلات کشاورزی تبدیل شده است و تجهیزات آن همچنان انتظارات را فراتر برده است. در اینجا به برخی از مکان هایی که تراکتور های John Deere - قدیمی و جدید – در انجا به نمایش گذاشته میشود میپردازیم.

رویداد اصلی John Deere

این شرکت در تاریخ 15 و 16 ژوئن، رویداد اصلی خود را برای نمایش تراکتورهای جان دیردر آیووا واترلو، میزبانی خواهد کرد. در این گردهمایی، بیش از 100 ماشین از قرن گذشته برای شرکت کنندگان نمایش داده خواهد شد. شرکت در این رویداد برای عموم آزاد خواهد بود.
نمایش پیشرفت مزرعه

نمایش پیشرفت مزرعه قرار است بین 28 تا 30 اوت در آیووا بوئن، برگزار شود. بیش از 600 غرفه دار، از جمله John Deere، در این رویداد شرکت خواهند کرد، که به عنوان بزرگترین رویداد زراعت در فضای باز کشور نامگذاری شده است.

روز برداشت هوسکر

روز برداشت هوسکر بین 11 تا 13 سپتامبر در جزیره گراند، نبراسکا برگزار می شود. این نمایش که چهل و یکمین سالگرد ان است، آخرین تجهیزات، لوازم و فن آوری های موجود برای تولیدکنندگان امروز را به نمایش می گذارد. Deere در این رویداد حضور خواهد داشت.

بررسی علم مزرعه

مجله علم مزرعه2018 در اوهای لندن، بین 18 تا 20 سپتامبر برگزار می شود. این رویداد که توسط دانشکده مواد غذایی، کشاورزی و علوم زیستی دانشگاه ایالتی اوهایو برگزار خواهد شد، ده ها تن از شرکت کنندگان، از جمله دیر را شامل میشود.

نمایشگاه Sunbelt

نمایشگاه Sunbelt قرار است بین 16 تا 18 اکتبر سال جاری در جورجیا Moultrie، برگزار شودDeere  یکی از بیش از 1200 غرفه داری است که در این رویداد شرکت می کنند که این نمایشگاه سالانه بیش از 80،000 بازدید کننده  را جذب می کند. فضای نمایشگاه 1.6فوت مربع است.

افکار نهایی

در هر یک از این حوادث، تراکتور و تجهیزات John Deere برای شرکت کنندگان نمایش داده می شود .هر رویداد همچنین فرصت جدیدی است برای عموم مردم تا اطلاعات بیشتری در مورد تراکتورهای John Deere، تاریخ آنها و جایی که انها در آینده به آن هدایت می شوند، به دست اورند.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma2132