لودر سری G جان دیر

جدیدترین تجهیزات کامپکت اضافه شده به لودر سری G جان دیر

«معرفی ویژگی های اسکید استیرمتوسط سری Gو لودر کامپکت ترکـ»
به دست آوردن بیشترین بهره وری و سودآوری در محل کار اغلب بدان معنی است که دستگاه مناسب را پیدا کنید. ماشین آلات متوسط سری G جدید جان دیر مناسب برای مشتریانی است که به دنبال دستگاه های همه کاره ی استثنایی هستند. در حال حاضر علاوه بر مدل های کوچک و بزرگ ، سه دستگاه سایز متوسط به این مدل ها اضافه شده است: اسکید استیر 320G و 324G، و لودر کامپکت ترک 325G .



خود را در خانه بدانید

کابینی با چهارچوب بزرگ و راحت را انتخاب کنید که از شما دربرابر سر و صدا و گرد و غبار محافطت کند. گزینه های موجود در این دستگاه ها عبارتند از صندلی معلق همراه با سیستم گرمایشی و رادیو بلوتوث دار.

حمل و نقل

مانند تمامی دستگاه های سری G، مدل های متوسط  جان دیر آسان برای حمل و نقل و سازگار با طیف متنوعی از اتصالات سایت های کاری هستند، این دستگاه ها چند کاره میباشند.

تمیز کردن

دوست دارید وسایل تمییز باشند؟ شما دسترسی راحت به طبقه پایینی کابین را دارید که به تمیز کردن سرعت میبخشد. پنجره های جانبی کابین نیز برای تمیز کردن به راحتی برداشته می شوند.

سایز متوسط

دستگاه های متوسط سری G مناسب برای مشتریانی است که می خواهند بهره وری و تکنولوژی مشابه مدل های بزرگ سری G را داشته باشند، اما ماشین های باریک تر و سبک تر را ترجیح می دهند.
دانش کار

ماشین های سری G به طور فوق العاده ای قابل اعتماد و راحت هستند. با استفاده از گزینه دسترسی از راه دور JDLink ، به داده های ماشین و هشدارهای بهداشتی دسترسی پیدا خواهید کرد که به شما در ادامه کارتان کمک میکند.

سبک خود را داشته باشید

سبک های کنترل و ویژگی های عملکردی که متناسب با نیازهای شما قابل انتخاب است. کنترل های فرمان الکترو هیدرولیک در 325G CTL (به صورت اختیاری در 320G و 324G) استاندارد هستند. کنترل های مکانیکی دست و پا نیز در 320G و 324G استاندارد میباشند.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21103