جان دیر دو راه حل فنی برای تجهیزات برش طولی معرفی می کند

جان دیر دو راه حل فنی برای تجهیزات برش طولی معرفی می کند

در یک رویداد مطبوعاتی اخیر در مولین، ایالت ایلینوی، جان دیر اعلام کرد که فناوری TimberMatic Maps و TimberManager خود را برای تجهیزات برش طولی چرخدار راه اندازی می کند.

مت فلاد، مدیر تولید تجهیزات جنگلداری جان دیر، گفت:" ما با درک اینکه مشتریان ما نیاز به دسترسی به اطلاعات در زمان واقعی برای کمک به افزایش تولید و مدیریت کسب و کار خود را دارند، یک راه حل ساده را راه اندازی کردیم: TimberMatic Maps و TimberManager. در برنامه های کاربردی و محیط های چالشی امروز، لاگرها به ابزارهای مناسب برای به حداکثر رساندن دید خود به ماشین آلات و محل کار برای افزایش سودآوری نیاز دارند".

سیستم TimberMatic Maps در سری G تراکتورها و کامیون ها از طریق یک شبکه تلفن همراه برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات تولید در زمان واقعی بین تراکتور و کامیون و همچنین مدیران در دفتر استفاده می شود. مدیران قادر به دسترسی به اطلاعات با استفاده از TimberManager، یک راه حل مبتنی بر وب برای کامپیوتر، تبلت یا تلفن همراه هستند. این اجازه می دهد تا لاگرها به دنبال پیشرفت سایت کاری باشند. به طور کلی، نرم افزار هنگام عملیات دید کامل از ماشین آلات در محل کار، ساده سازی ارتباطات و افزایش بهره وری را فراهم می کند.

اطلاعات توسط سنسورهای تراکتور جمع آوری می شوند، در حالی که محل بهره برداری از طریق تکنولوژی GPS مشخص می شود. اطلاعات به طور خودکار به سیستم TimberMatic Maps و TimberManager منتقل شده و اطلاعات در زمان واقعی به اپراتورها و مدیران در داخل و خارج محل کار ارسال می شود.

یکی از مزایای اصلی TimberMatic Maps و TimberManager، توانایی برنامه ریزی کار است که باید در یک روز کاری انجام شود. این سیستم ها نقشه دقیق محل، حجم و انواع چوب را همراه با شبکه مسیرهای ورودی فراهم می کند، به این ترتیب اپراتورها قادر به کار مؤثرتر هستند. هنگامی که چوب حمل می شود، اپراتور می تواند نقشه را علامت گذاری کند تا نشان دهد عملیات در منطقه کدام است و تعداد دقیق و حجم چوب و منطقه ذخیره سازی شده را مشخص کند. این به مدیر کمک می کند حجم چوب در منطقه ذخیره سازی را بداند و برای حمل و نقل تریلر و حمل و نقل چوب برنامه ریزی کند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21353