تولید اولین جرثقیل های خزنده الکتریکی در دنیا توسط لیبهر

تولید اولین جرثقیل های خزنده الکتریکی در دنیا توسط لیبهر

جرثقیل های خزنده الکتریکی لیبهر مدل LR 1200.1 و LR 1250.1 اولین جرثقیل های خزنده الکتریکی هستند.

هر دو جرثقیل خزنده توسط موتورهای الکتریکی با عملکرد سیستم 255 کیلووات کار می کنند.

به گفته لیبهر، در مقایسه با نسخه های معمولی جرثقیل خزنده، از نظر عملکرد و در دسترس بودن هیچ تفاوتی وجود ندارد.

LR 1200.1 حداکثر ظرفیت بالابری 200 تن و LR 1250.1  حداکثر ظرفیت بالابری 250 تن را ارائه می دهند.

به لطف نیروی الکتریکی، ماشین آلات جدید بدون آلایندگی کار کرده و میزان صدای بسیار کمی تولید می کنند. از بین بردن میزان انتشار و کاهش سر و صدا در مناطق حساس به سر و صدا و همچنین برای افرادی که در محل کار مشغول به کار هستند، مزیت بزرگی است.

گرهارد فراینر، مدیر عامل فروش در Liebherr-Werk Nenzing GmbH ، گفت: " سال2020، نشان داده است که باید آزاد ذهن و جسور بود. با جرثقیل های الکتریکی، ما به مشتریان خود یک طراحی درایو متغیر ارائه می دهیم. همانطور که قبلاً LB 16، اولین دستگاه حفاری الکتریکی را ارائه دادیم، این استراتژی کاملاً موفق عمل کرده است. الزامات شدید در مورد پایداری محیط زیست در مناقصات برای پروژه های ساخت و ساز، تقاضا برای فن آوری های پیشرفته را افزایش می دهد. برای ما روشن بود که طراحی را در گروه های بعدی محصول با موفقیت توسعه دهیم."

ظرفیت باتری برای چهار ساعت کار بالابری طراحی شده است. همانطور که از اسم آنها پیداست، به لطف طراحی درایو برقی باتری جرثقیل ها می توانند بدون کابل کار کنند. همچنین، جرثقیل های خزنده الکتریکی می توانند هنگام کار دوباره شارژ شوند.

جرثقیل ها می توانند توسط یک منبع برق متداول در محل کار (32 و63 آمپر) به مدت چهار ساعت و نیم شارژ شوند یا با استفاده از منبع 125 آمپری، جرثقیل می تواند در کمتر از دو ساعت و 15 دقیقه شارژ شود.

جرثقیل های خزنده الکتریکی بهترین ترکیب ممکن از سود اپراتور، کارایی و پایداری محیط زیست را به ارمغان می آورند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21599