توسعه مرکز ماشین آلات دست دوم شرکت ولوو در جنوب شرقی

توسعه مرکز ماشین آلات دست دوم شرکت ولوو در جنوب شرقی

پس از افتتاح مراکز در فیلادلفیا، لاس وگاس و دیترویت در دو سال گذشته، مرکز جدید ماشین آلات دست دوم ولوو در تجهیزات آلتا در جکسونویل، فلوریدا، چهارمین مرکز شرکت ولوو می باشد.

تارا استریکر، مدیر تجهیزات دست دوم، منطقه فروش آمریکا برای ولوو، گفت: "صنعت ساخت و ساز در سالهای اخیر شاهد افزایش خرید تجهیزات استفاده شده بودیم و این روند در سال 2020 با عدم اطمینان ناشی از همه گیری ویروس شتاب گرفته است. با استفاده از دستگاه های استفاده شده ولوو، شما دقیقاً می دانید چه چیزی دریافت می کنید و تصمیم گیری آسان تر می شود."

در مراکز دست دوم مجاز ولوو، تجهیزات اجاره ای ولوو تحت بازرسی امتیاز 140 پلاس از تکنسین های فروشنده مجاز قرار می گیرند و با استفاده از قطعات اصلی به استانداردهای OEM بازسازی می شوند. تمام به روزرسانی های کارخانه تکمیل شده و دستگاه ها با 6 ماه ضمانت Powertrain بسته بندی می شوند.

دستگاه های دارای گواهینامه همچنین با اشتراک یک ساله رایگان خدمات telematics ActiveCare Direct ارائه می شوند و آنها واجد شرایط ضمانت بدنه و ساختار ولوو هستند.

کل مراحل تحت نظارت ولوو با مشارکت نمایندگی هایی که مالک و اداره کننده مراکز هستند، کنترل می شود.

استرایکر افزود: "ما این برنامه را همانند اینكه پول مشتری خود را خرج می كنیم اجرا کرده ایم و پول آنها را بیهوده خرج نخواهیم كرد. ما متعهد هستیم که هزینه کل مالکیت مشتریان خود را کاهش دهیم."

ولوو می گوید که جنوب شرقی ایالات متحده بیش از هر منطقه دیگری در کشور تجهیزات متعلق به خود را در اختیار دارد، این دلیل عمده ای است که مکان جکسونویل برای مرکز ماشین آلات دست دوم جدید منطقی است. آلتا همچنین اولویت خود را تجهیزات بازاریابی مجدد قرار داده و سایت جکسونویل دسترسی مناسب بین ایالتی و فرودگاهی دارد.

تامی بال، در آلتا گفت: "ما می خواهیم در تجهیزات استفاده شده پیشرو باشیم. تبدیل شدن به یک مرکز ماشین آلات دست دوم به ما کمک می کند تا بیشتر خود را به عنوان یک رهبر در جنوب شرقی معرفی کنیم."

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21597