تله هندلرهای جدید کامپکت و قدرتمند سری MT مانیتو

تله هندلرهای جدید کامپکت و قدرتمند سری MT مانیتو

با تنگتر شدن فضا در محل های کار، به ویژه در مناطق شهری، مانیتو با سه تله هندلر کامپکت جدید با طول و عرض 2 متر که در عین حال قادر به بلند کردن 3 تن مواد تا دو طبقه بالاتر هستند، به نیازهای مشتریان خود پاسخ می دهد.

بوم های ثابت MT 730 ، MT 930 و MT 930 HA برای زمین های ناهموار و همچنین کارهای داخلی در پروژه های مسکونی، تجاری کوچک و بازسازی ساخته شده اند. فاصله آنها از زمین 35 سانتی متر است که به گفته مانیتو در کلاس آنها بهترین است و دارای شعاع چرخش محکم 3 متری به لطف محور چرخش عقب است. 

MT 730 دارای ارتفاع دسترسی 7 متر و MT 930 و MT 930 HA  دارای ارتفاع دسترسی 9 متر هستند. مدل HA دارای یک پلت فرم کار سه نفره است.

با وجود محدودیت در فضا های تنگ، اندازه جمع و جور تله هندلرها، حمل و نقل آنها را راحت تر می کند. مانیتو سیستم نصب چنگک را به گونه ای طراحی کرده است تا به سمت داخل تا شود و دستگاه ها برای حمل و ذخیره سازی کوتاهتر شوند.

مانیتو همچنین مجموعه ای از ویژگی های ابتکاری کاهش هزینه، ایمنی و عملکرد را به آن اضافه کرده است.

تله هندلرها می توانند به ویژگی استاپ و استارت اتوماتیک مجهز شوند تا از توقف موتورهایشان جلوگیری کنند. زمان بیکاری را می توان از 1 تا 30 دقیقه تنظیم کرد؛ وقتی این زمان تمام شود، موتور متوقف می شود. وقتی پدال گاز یا جوی استیک درگیر باشد، موتور بدون نیاز به چرخاندن کلید احتراق دوباره راه اندازی می شود.

جولیت کوینت، مدیر محصولات جهانی تله هندلرها، در معرفی ماشین آلات جدید گفت: "این ویژگی استایل خودرو، نه تنها مصرف سوخت را کاهش می دهد بلکه منجر به کاهش سر و صدا، میزان تولید گازهای گلخانه ای و ساعات کارکرد موتور برای کاهش هزینه مالکیت و افزایش ارزش فروش می شود."

یکی دیگر از راه های صرفه جویی در هزینه ها با سیستم تجزیه و تحلیل روغن هیدرولیک جدید مانیتو میسر می شود. این شرکت جمع آوری، تخلیه و اصلاح مجدد روغن هیدرولیک را با دو کلاهک در زیر بوم آسان کرده است. کوینت درباره این می گوید: "این سریع، ارزان و ساده است و شما به مسائل بازیافت روغن خود که همیشه یک کابوس در مشاغل بود، رسیدگی می کنید."

با سیستم توقف و راه اندازی خودکار و سیستم آنالیز روغن هیدرولیک، مانیتو می گوید که یک ساعت عملکرد تله هندلر MT 930 حدود 23 دلار هزینه دارد که به معنای "کمترین هزینه بازار" برای این بخش است.

وقتی نوبت به عملکرد می رسد، تله هندلرها به موتورهای 75 اسب بخاری (56 کیلووات) Stage V مجهز هستند. (مرحله V استاندارد جدید آلایندگی در اروپا است که با استانداردهای نهایی سطح 4 ایالات متحده نیز مطابقت دارد.) کوینت می گوید: "انتقال هیدرواستاتیک آنها صافی، دقت، کنترل و تعویض دنده ساده هنگام رانندگی را به شما ارائه می دهد."

آنها دارای سه حالت فرمان هستند: دو چرخ، چهار چرخ و حالت کرب. بوم جدید با سیلندر داخلی باعث افزایش دید اپراتور و ایمنی بیشتر هنگام بارگیری و تخلیه می شود.

مانیتو با داشبورد خود بر روی سهولت استفاده و سادگی تمرکز کرد که در بین دستگاههای مانیتو جهانی است. صفحه نمایش بصری Harmony با 22 زبان در دسترس است و اطلاعات استفاده و نگهداری را در زمان واقعی ارائه می دهد.

کوینت گفت: "این رابط ها به معنای واقعی کلمه اپراتور را در استفاده ، نگهداری و ایمنی آن تربیت می کنند و همه ما می دانیم که سادگی به معنای ایمنی است. به همین دلیل تمام کنترل ها به وضوح با رمزها و نمادها مشخص می شوند."

مانیتو می گوید: "تله هندلرهای جدید بهترین جوی استیک های JSM در این دسته را دارند. این جوی استیک ها به یک سنسور جدید مجهز شده اند که به طور خودکار دست اپراتور را تشخیص می دهد تا اجازه حرکت دهد و از حرکت سهوی دستگاه جلوگیری کند".

مانیتو یک بسته ایمنی ارائه می دهد که به طور خودکار به اپراتور و افرادی که در محل کار هستند از عملکردهای غیر ایمن مانند حرکت دادن دستگاه با بوم بالا، بسته نبودن کمربند ایمنی، فعال سازی موقتی قطع حرکت و غیره هشدار می دهد. هنگامی که یکی از این حوادث رخ می دهد، سنسورها به طور خودکار چراغ های چشمک زن را روی داشبورد و یک چراغ قرمز را در خارج از کابین روشن می کنند و داده ها را به مدیر ناوگان می فرستند.

به گفته این شرکت، ورودی کابین در سطح پایین طراحی شده است تا اپراتور بتواند بدون پله وارد شود، که به جلوگیری از سقوط و کاهش خستگی کمک می کند.

از دیگر ویژگی های ایمنی می توان به هشدار معکوس در صورت قرار گرفتن شخصی در پشت دستگاه، ترمز دستی اتوماتیک با استارت کمکی، قفل شیب، قفل خودکار چرخ عقب برای کنترل ایمنی در شیب ها و کمربند ایمنی نارنجی اشاره کرد.

مانیتو همچنین یک باکت جدید مکعبی برای تله هندلرها به منظور جابجایی شن و ماسه با ظرفیت بالا طراحی کرده است. 

تله هندلرها دارای استاندارد ECS یا سیستم اتصال آسان هستند که به خط هیدرولیکی امکان می دهد تا برای جایگزینی اتصالات به سرعت از حالت فشرده خارج شود. یک سیستم قفل هیدرولیکی اختیاری برای تغییر اتصالات غیرهیدرولیکی از کابین موجود است.

این شرکت می گوید، اکنون سفارشات جدید تله هندلر در حال انجام است، انتظار می رود تحویل آنها در ماه سپتامبر از طریق شبکه فروشندگان مانیتو و مراکز اجاره و حساب های اصلی آغاز شود.

همه تله هندلرهای مانیتو با سیستم مخابراتی کنترل از راه دور استاندارد ارائه می شوند که امکان مدیریت ناوگان از راه دور را فراهم می کند و هشدارهای تعمیر و نگهداری و داده های عملکرد را ارائه می دهند. به عنوان یک آپشن، مجوز اپراتور را می توان فعال کرد تا از دسترسی افراد غیر مجاز به دستگاه جلوگیری شود.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21652