تسهیل عملیات با غلتک های جفت درام آمان

تسهیل عملیات با غلتک های جفت درام آمان

آمان سری جدید غلتک های جفت درام سبک را معرفی کرده است که کارکرد، حمل و نگهداری آنها آسان شده است.

غلتک ها توانایی خود را برای کار با درام افست یا خطی حفظ کرده و امکان فشردگی در لبه های موانع را فراهم می کنند.

خط تولید جدید غلتک جفت درام شامل ARX 12-2 ، ARX 16-2 و ARX 20-2 است. نسخه ترکیبی ARX 16-2C نیز منتشر شد که از یک درام استیل در جلو و تایرهای پنوماتیک در عقب برای کشش بیشتر دستگاه و بهبود آب بندی سطوح استفاده می کند. 

این غلتک ها از موتورهای 21 اسب بخاری Kubota بهره می برند که با استانداردهای انتشار آلایندگی مرحله 5 و Tier 4 Final مطابقت دارند. یک تنظیم جدید مدار لرزشی، فرکانسهای ارتعاشی منبسط شده را فراهم می کند که فشردگی سریعتر را تسهیل می بخشد.

ولاستیمیل مدک، مدبر محصولات جهانی در آمان، گفت: "این تنظیمات جدید فرکانس های ارتعاشی را 3 درصد در فرکانس پایین و 6 درصد در فرکانس بالا افزایش دهند. بهبود فاصله ضربه همچنین کیفیت تراکم را بهینه می کند."

کنترل غلتک ها بصری هستند. سوئیچ های چراغ و لرزش برای دسترسی بهینه تغییر مکان داده اند. همچنین یک صندلی راحتی جدید با طرح به روز شده و عملکردهای یکپارچه، از جمله ترمز دستی، حتی به اپراتورهای جدید نیز کمک می کند تا به موفقیت برسند.

مدك گفت: "داشبوردها و كنترل های ARX با سایر مدل های آمان سازگارند و تعویض بین ماشین ها را برای اعضای خدمه آسان می كنند. این امر به ویژه برای بازار اجاره و هنگام کار با اپراتورهای بی تجربه بسیار مهم است."

یکی دیگر از پیشرفت های اساسی، تغییر حالت بدون دردسر بین حالت های درایو است. در نسل های قبلی، چنین اقدامی به یک تکنسین خدمات یا نمایندگی فروش احتیاج داشت. اکنون حالات به راحتی قابل تغییر هستند.

درایو نرم امکان تنظیمات نرم و ثابت برای تغییرات جهت را فراهم می کند، این امر بخصوص هنگام کار روی آسفالت مهم است. هارد دیسک به سرعت به تغییرات جهت پاسخ می دهد، به طوری که اگر اپراتور تغییر جهت ناگهانی ایجاد کند یا موقعیت اهرم حرکت را به طور قابل توجهی تنظیم کند، توقف ناگهانی دستگاه را متوقف می کند.

غلتک ها همچنین به سپرهای لاستیکی جلو و عقب مجهز هستند که از چراغ ها و تراشنده ها محافظت می کنند.

سپرهای ضخیم و بزرگتر، به مکان مرکزی منتقل شده اند. همچنین، چراغ ها برای محافظت بیشتر داخل فریم دستگاه تنظیم می شوند. قفل مفصل برای حفاظت بهتر، مجدد طراحی شده و تغییر مکان داده است.

هنگام آماده سازی برای حمل و نقل ماشین ها، در حالت بارگیری یا حمل و نقل، لرزش به طور خودکار غیرفعال می شود که ایمنی ماشین ها را افزایش می دهد.

نقاط تخلیه در مکان های خارجی به منظور جلوگیری از ریزش جابجا شده اند، و 75 درصد از زمان نگهداری را کاهش می دهند. برای دسترسی راحت، سوئیچ قطع باتری در پایه اصلی موتور قرار دارد.

مانند نسل های قبلی غلتک های جفت دارم سبک آمان سری ARX، می توانند با تنظیمات درام افست یا خطی کار کنند.

افست به اپراتورها این امکان را می دهد که فقط یک درام را تماشا کنند، زیرا می دانند دومی در جای امن قرار دارد. این منجر به تراکم منسجم در لبه مانع می شود. تنظیم درون خطی، که توزیع مساوی نیروهای تراکمی را امکان پذیر می کند، در سایت های شغلی باز ترجیح داده می شود.

کمربند ایمنی جدید و نارنجی به افزایش ایمنی خدمه کمک می کند. قفل طراحی شده ROPS از اپراتورها محافظت کرده و سر و صدا را کاهش می دهد و یک دستگیره بزرگ، دسترسی به دستگاه را آسان تر می کند.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21667