تراکتور جان دیر مدل 5075GL

تراکتور جان دیر مدل 5075GL

تراکتور جان دیر با ارتفاع کم و 75 اسب بخار قدرت موتور ایده آل برای باغ های میوه متراکم و تاکستان هاست.
جاستین چری، مدیر بازاریابی تراکتورهای ویژه جان دیر، می گوید: "این بهترین تراکتور اضافه شده به صف کراپ تراکتورهای با ارزش جان دیر است. ارتفاع کم 5075GL به کشاورزان کمک میکند تا محصول خود را با آسیب کمتری به درختان، انگورها و میوه ها برداشت کنند این باعث می شود که محصولات بیشتری تولید و سرمایه گذاری بازده بیشتری داشته باشد."

دریچه های مورد استفاده برای برداشت سیب، گیلاس، هلو و دیگر میوه های درختی بسیار باریک شده اند. هنگامی که درختان هلو و سیب از میوه های سنگین پر می شوند، شاخه ها به علت سنگینی بار خم میشوند بنابراین برداشت راحتی را برای تراکتور ها و اپراتورها ایجاد می کنند.
با بهینه  سازی ابعاد و قدرت تراکتور ویژه 5075GL، تولید کنندگان می توانند به راحتی محصولات  باغ های میوه و تاکستان های خود را در طول سال نگهداری و برداشت کرده  و کارآیی زمین هایشان را افزایش دهند.  ROPS روی 5075GL برای جلوگیری از برخورد به شاخه های پایین آمده و آسیب رساندن به میوه ها می تواند رو به پایین تا شود.

با ارتفاع 4 فوت (1.22 متر) و عرض 4 فوت (1.22 متر) ، تراکتور کامپکت چهار چرخه 5075GL به راحتی می تواند در داخل و اطراف درختان بدون صدمه زدن به شاخه های آویزان شده یا میوه ها حرکت کند. در پیکربندی پایه، 5075GL دارای 25.5 گالن در دقیقه (96.5 لیتر در دقیقه) جریان هیدرولیکی است که ظرفیت آن را برای رسیدگی به کارهای روزانه مانند برش، اسپری و حمل و نقل فراهم میکند. با نصب پمپ سوم اختیاری جریان هیدرولیکی به حدود 33.5 گالن در دقیقه (126.8 لیتر در دقیقه) افزایش می یابد.
 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21107