تجهیزات ساخت و ساز ولوو از اینترنت وایرلس 5G برای تست کنترل از راه دور دستگاه های خودکار استفاده می کند

تجهیزات ساخت و ساز ولوو از اینترنت وایرلس 5G برای تست کنترل از راه دور دستگاه های خودکار استفاده می کند

تجهیزات ساخت و ساز ولوو با شرکت مخابراتی Telia و شبکه بزرگ ارتباطات اریکسون همکاری کرده است تا اولین شبکه 5G را در تجهیزات ساخت و ساز ولوو واقع در Eskilstuna سوئد راه اندازی کند. این راه اندازی به این معنی است که ولوو یکی از اولین تکنولوژی های 5G را برای تست کنترل از راه دور دستگاه های خودکار خود بکار می گیرد.

این پروژه، کنترل از راه دور یک لودر معمولی را بررسی کرده و به توسعه مفهوم بارگیری HX2 ادامه می دهد. HX2 بخشی از تحقیق در مورد آزمایشگاه معدن الکتریک ولوو است، پروژه ای که شرکت با Skanska همکاری می کند.

شرکت ولوو می گوید که از 5G (نسل پنجم ارتباطات و جانشین شبکه 4G) استفاده می کند.شبکه های 5G بسیار سریعتر هستند، تاخیر کمتری دارند، دسترسی بیشتر دارند و توانایی ادغام دستگاه های متصل شده در یک زمان نسبت به تکنولوژی وایرلس 4G را ارائه می دهند.

آندرس اولسون، مدیر عامل پروژه Telia Sweden، می گوید:" ماشین ها و وسایل نقلیه نیاز به یک راه حلی داشتند كه بتواند حجم زیادی از اطلاعات را مدیریت کرده و اتصال به شبکه را تضمین كند. این همان چیزی است که شبکه 5G میتواند به ما بدهد."

ملکر جرنبرگ، رئیس شرکت ولوو، می گوید: "با به حداقل رساندن خطرات احتمالی ایمنی و خرابی در ارتباط با بخش هایی مانند معدن، ما می توانیم به اهداف مان در تولید صفر درصد ناخالصی و جلوگیری از تصادفات و توقف های ناخواسته برسیم."

تاخیر در زمان هنگامی مشخص شد که ولوو، اریکسون و Telia در همکاری پیشین خود، لودرهای چرخدار را که بیش از 400 متر زیر زمین در معدن قرار داشتند، مورد آزمایش قرار دادند.

عملیات با یک گروه خدمه که در دفتری بالای معدن قرار داشت در معدن زیرزمینی شرکت معدنکاری سوئد Boliden انجام شد. لودر چرخدار در حال انجام وظایف بارگیری در فضای تولید بود، در حالی که محققان نگران تاخیر های شبکه در ارتباطات کنترل از راه دور بودند.

در آزمایش Volvo / Boliden، اپراتور از طریق اینترنت به دستگاه متصل شد. در جریان آزمایش، محققان کنترل های خود را با استفاده از هر دو شبکه Wi-Fi و 4G+ آزمایش کردند.

این تحقیق برخی از چالش ها را نشان داد، زیرا مهم بود که تاخیر بین کنترل های زمین و دستگاه حداقل باشد.

.شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21438