بیل های مکانیکی EC530E و EC550E پنجاه تنی ولوو

بیل های مکانیکی EC530E و EC550E پنجاه تنی ولوو

بهره وری سوخت، دقت، سودآوری وری و راحتی اپراتور، بیل مکانیکی 50 تنی ولوو را به نیروگاهی در کلاس خود تبدیل کرده است.

سجونگ کو، مدیر محصولات بیل مکانیکی، در ولوو گفت: "هنگامی که ولوو وارد کلاس جدیدی می شود، ما می خواهیم نیازهای مشتریان خود را برآورده کنیم و همچنین تأثیرگذار باشیم. ما این کار را با بیل های مکانیکی EC530E و EC550E انجام داده ایم. پیمانکاران به همراه ویژگی های اضافی در مصرف انرژی و افزایش وقت، قدرت یک ماشین بزرگتر را با وزن کمتری دریافت می کنند. "

این دو ماشین جدید با قدرتمند ترین موتورها، قدرت کشش و گشتاور بالا عرضه می شوند.

EC530E و EC550E باعث می شود سایت های شغلی با توانایی کاهش زمان چرخه هنگام بارگیری ماشین های حمل بار در کلاس های 30 و 40 تنی، کارآمدتر شوند.

بهره وری و دقت در مصرف سوخت

فن آوری شیر اندازه گیری مستقل، به افزایش 25 درصدی در بهره وری سوخت کمک می کند؛ یک موفقیت قابل توجه برای کلاس 50 تنی.

سیستم هیدرولیک الکتریکی و سیستم های مکانیکی، ضمن حفظ قدرت، عملکرد دقیق تر و دور موتور پایین تری را ارائه می دهند.

کابین راحت

"کنترل راحتی درایو" این امکان را برای اپراتورها فراهم می کنند تا به جای پدال های سنتی دستگاه را با جوی استیک هدایت کنند و خستگی را کاهش می دهد.

اپراتورها همچنین توانایی اولویت بندی عملکردها را هم در EC530E و هم EC550E دارند. این اجازه می دهد تا توابع انتخاب شده مانند دکل/ چرخش یا دکل/ سفر اولویت داشته باشند.

علاوه بر این، فناوری کنترل حفاری، امکان عملکرد صاف و دقیق را فراهم می کند.

به عنوان یک گزینه، اپراتورها با کمک سیستم کنترل حفاری کمکی که توسط Volvo Co-Pilot طراحی شده است، دقت بیشتری در حفاری ارائه می دهند.

تعویض طولانی مدت روغن موتور ولوو (1000 ساعت)، زمان و هزینه تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد و بیل های مکانیکی 50 تنی برای فواصل طولانی تر کار می کنند.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21678