بیل های مکانیکی اسکید استیرهای جدید هستند

بیل های مکانیکی، اسکید استیرهای جدید هستند

لودر اسکید استیر اغلب به عنوان چاقوی سپاه سوئیس در تجهیزات ساخت و ساز شناخته می شود؛ با تغییر پیوست، شما می توانید یک ماشین حفاری کامپکت، یک دستگاه زمین سوراخ کن، یک برف روب یا یک دستگاه صاف کننده داشته باشید. صنعت به سمت استاندارد کردن پیوست ها حرکت می کند و بین تولید کنندگان این امکان را به وجود می آورد. در حال حاضر، ما شاهد این استاندارد شدن در بیل های مکانیکی هستیم که امکانات هیجان انگیزی ایجاد کرده اند.
به عبارت دیگر، بیل های مکانیکی، اسکید استیرهای جدید هستند. در اینجا چهار نکته برای اطمینان از اینکه شما بیشترین استفاده  را از بیل مکانیکی کامپکت خود می کنید، بیان می کنیم.

1. اتصالات را بشناسید
باکت ها و چکش ها اتصالات عمده در سایت کار هستند، اما انتخاب های مختلفی برای آنها وجود دارد که هر کدام یک هدف خاص دارند. مهم است که بدانید کاربرد هرکدام چیست:
• باکت های عمومی: برای کارهای مختلف گودبرداری
باکت های شیبدار: برای پایان کار محوطه سازی
• باکت های چنگکدار: برای جمع آوری مواد شل مانند ضایعات، زباله و علف هرز
• باکت های انگشتی: برای جمع آوری اشیاء، اغلب در محوطه سازی، برای ساخت دیوارهای نگهدارنده یا قرار دادن سنگ های بزرگ
• ابزار چکش Moil-style: برای شکستن مواد انعطاف پذیر (سنگ نرم، آجر خاک رس، چوب، گچ و غیره)
• ابزار چکش Chisel-style: برای حفاری در سنگ های سخت و شکستن بتن یا آسفالت
• ابزار چکش بلانت: برای شکستن سنگ در برنامه های کابردی کروشر

 Excavators are the New Skid Steers


2. سازگار باشید
اکثر تولیدکنندگان تجهیزات پیوست های براکتی را برای بیل های مکانیکی خود ارائه می دهند که همه آنها با پیوست های سایر تولید کنندگان سازگار نیستند. یکی از بهترین گزینه ها برای یک ناوگان مخلوط این است که پیوست ها سریع متصل شوند، بنابراین باید با انواع پیوست ها سازگار باشند.

با این وجود سازگاری همه چیز نیست. بیل مکانیکی باید مجهز باشد. هنگام ارزیابی خرید یک بیل مکانیکی، یک ماشین که هیدرولیک های حداقل تک عملکردی یا دو عملکردی داشته باشد تا اطمینان حاصل شود با انواع پیوست ها سازگار هستند را انتخاب کنید.

3. برای خدمات و آموزش آماده شوید
به عنوان قطعه ای که بیشترین تماس مستقیم را با مواد ساینده و سفت دارد، پیوست ها در معرض استفاده های نادرست فراوانی قرار می گیرند. تعمیر و نگهداری پیشگیرانه و آموزش اپراتورها می توانند به پیشگیری از بسیاری از مشکلات پیش از وقوع کمک کنند. شما همچنین باید از سلامت شلنگ های تعویض شده، لوازم، اتصالات، صفحات پوششی، دندانه باکت، ابزار چکش و پین ها اطمینان حاصل کنید تا پیوست ها هرگز برای مدت طولانی از کار نیفتند.

4. خلاق باش
در سال های اخیر مشتریان از بیل های مکانیکی کامپکت در موارد بسیار منحصر به فردی استفاده کرده اند. بیل های مکانیکی مزیت های بیشتری نسبت به اسکید استیرها و لودرهای کامپکت دارند ازجمله؛ دسترسی آنها به ارتفاعات بلند، دید بیشتر و شعاع نوسان 360 درجه ای. با فکر کردن به باکت ها و چکش ها که پیوست های عمده هستند و با توجه به اینکه بیل های مکانیکی به عنوان یک جایگزین مناسب برای اسکید استیرها محسوب می شوند، مشتریان ممکن است مزایای رقابتی قابل توجه در محل کار ایجاد کنند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.
 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21251