LiuGong 9035EZTS

بیل مکانیکی 9035EZTS لیوگانگ معرفی شد

9035EZTS اولین بیل مکانیکی TF4بدون نوسان دم است که شرکت لیوگانگ( LiuGong ) تولید کرده است.

با تست زمینه ای که در اواخر امسال به اتمام رسید، اولین چهار چرخ بدون نوسان دم شرکت لیوگانگ آمریکای شمالی در حال حاضر در دسترس است.

با بازوی استاندارد، 9035EZTS دارای عمق حداکثر حفاری 10 فوت است. یک اتصال کوتاه و سریع ازجمله تجهیزات استاندارد است؛ شرکت می گوید اپراتورها می توانند سطل ها و پیوست ها را در کمتر از یک دقیقه بدون خروج از کابین مبادله کنند.



کابین ROPS دارای سطح صدای 79 دسیبل است و با گزینه های کنترل آب و هوا در دسترس است. یک مانیتور ال سی دی رنگی، هشدارها، فواصل فیلتر و تغییر سیال، میزان مصرف سوخت، درجه حرارت آب، حالت کار، کدهای خطا، ساعت و سایر شاخص ها را نمایش می دهد. این شرکت می گوید قرار دادن موتور و سیستم های هیدرولیکی، بهینه سازی مکان برای کابین های بزرگ را در حین حفظ قابلیت فراهم می کند.
 قطعات لاستیکی استاندارد هستند. قطعات لاستیکی، فشار زمین پایین را به حداقل می رساند و از آسیب و اختلال در سطوح جلوگیری میکند. موتورهای دو سرعته دارای سرعت بالا 2.8 مایل در ساعت و سرعت پایین 1.7 مایل در ساعت می باشند.



وزن عملیاتی 8،510 پوند با یک مخزن سوخت کامل، تمام خنک کننده و روان کننده ها و تجهیزات استاندارد از جمله تعدیل کننده وزن 1.235 پوندی است. لیوگانگ همچنین یک وزنه کمکی ارائه می دهد.

برنامه بعدی لیوگانگ ارائه 908E ، برای جایگزین چهار چرخ نهایی بجای سه چرخ   908Dاست. 908E  برنامه ریزی شده است تا در اواخر امسال ارائه شود.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma2173