بیل مکانیکی کوماتسو PC238USLC-11

بیل مکانیکی کوماتسو PC238USLC-11

کوماتسو با استفاده از یک توده سنگین کانترویت و کابین گرد، بیل مکانیکی هیدرولیکی PC238USLC-11 را برای عملکرد مناسب و چرخش دم در محل های باریک طراحی کرده است.

نیمرخ ایستگاه اپراتور و درب کشویی اجازه می دهد تا کابین با همان شعاع کانترویت بچرخد. سیستم KomVision برای بیل مکانیکی کوماتسو PC238USLC-11  جدید در دسترس است. این سیستم، سیستم دوربین "چشم پرنده" را فراهم می کند که ترکیبی از تصاویر دریافتی توسط سه دوربین و تبدیل آنها به یک تصویر واحد از دستگاه و محل کار برای فراهم آوردن بهبود وضعیت آگاهی اپراتور است. بهره وری دستگاه در مقایسه با مدل قبلی 4 درصد بیشتر است.
کوماتسو PC238USLC-11 با استفاده از یک موتور 6.99 لیتری، Komatsu SAA6D107E-3 دارای قدرت 167 اسب بخار است. کنترل های انتشار شامل سیستم تصفیه پساب گاز، فیلتر ذرات دیزلی بیل مکانیکی کوماتسو و سیستم کاتالیزوری انتخابی (SCR) است. موتور دارای یک کنترل دمای جدید و کلاچ ویسکوز است که برای کاهش پارازیت های بارگیری طراحی شده است. یک سیستم خاموش  کردن خودکار موتور به کاهش زمان بیکاری موتور کمک می کند.

یک سیستم شناسایی اپراتور اطلاعات کاملی را از سیستم های مخابراتی Komtrax  برای ردیابی اپراتورها، برنامه ها و کارکرد دستگاه برای حداکثر 100 کد شخصی فراهم می کند. پانل مانیتور LCD رنگی با دقت تفکیک بالا تصاویر استاندارد دوربین عقب را با  درجه اندازه گیری نمایش می دهد. "راهنمایی محیط زیست " اطلاعات صرفه جویی در مصرف سوخت را برای اپراتور فراهم می کند.

صندلی جدید با ظرفیت بالا، پشتی بلند، سیستم گرمایشی و ضربه گیری قوی طراحی شده است. گزینه انتخابی کنترل هیدرولیک کمکی، جریان پیوست یک طرفه و دو طرفه را در پانل مانیتور نمایش می دهد که با کنترل جریان قابل تنظیم است. برای تسهیل نگهداری روزمره، PC238USLC-11 دارای دسترسی یکپارچه از سطح زمین به موتور، فیلترها و خنک کننده ها است و سوخت گیری در سطح زمین را فراهم می کند.
بیل مکانیکی کوماتسو PC238USLC-11 برای سه سال یا 2000 ساعت اول تحت پوشش گارانتی کوماتسو قرار گرفته است. گارانتی کوماتسو شامل تعمیرات برنامه ریزی شده کارخانه، بازرسی 50 نقطه در هر سرویس، دو خدمات تعمیر و نگهداری مجاز SCR و تخلیه مخزن DEF در پنج سال اول و انتخاب مایعات و فیلترهای تحت پوشش کوماتسو در این دوره است.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21194