kumatsu PC390LCi-11

بیل مکانیکی کوماتسو مدل PC390LCi-11 معرفی شد

کوماتسو امریکا (Komatsu America ) بیل مکانیکی هیدرولیکی جدید خود را بنام PC390LCi-11 معرفی کرده است.
این شرکت ادعا می کند که این اولین بیل مکانیکی نیمه اتوماتیک است که با سرعت و شتاب موتورهای محبوب 36 تنی  و ثبات ماشین های بزرگتر قابل دسترس است.

رنی کافکا، متخصص تولید کوماتسوامریکا ، گفت:" اگر این بیل مکانیکی های تولیدی، ترانزیت ابزار، آماده سازی سایت و یا هر برنامه ای که در آن ظرفیت بالایی از سوی بالابرها مورد نیاز است، باشد می تواند موجب شود اپراتورها بر سر مشاغل مبارزه کنند. همچنین، برای افزایش راحتی اپراتور، تمام دستگاه های PC390LCi-11 با استاندارد کنترل پیشرفته هدایت می شوند."



این دستگاه از داده های طراحی 3D که در مانیتور دستگاه بارگذاری شده استفاده میکند تا موقعیت را نسبت به سطح مورد نظر(هدف) نمایش دهد. هنگامی که سطل به سطح هدف برسد، اتوماسیون برای جلوگیری از حفاری به جلو حرکت می کند. 'کنترل هوشمند ماشین' دارای یک بسته سنسور است که شامل سیلندرهای هیدرولیکی حساس به ضربه، یک حسگر IMU و آنتنهای GNSS میباشد.

امکانات عبارتند از:

درجه کمک خودکار - وقتی اپراتور بازو را حرکت میدهد،میله کوچک با ارتفاع سطل به صورت اتوماتیک تنظیم شده، درنتیجه به سطح هدف رسیده و حفاری بسیار عمیق را به حداقل میرساند.


کنترل خودکار توقف - هنگام عملیات میله کوچک و سطل، تجهیزات کار به طور خودکار زمانی که لبه سطل به سطح طراحی می رسد متوقف می شود.این امر سبب به حداقل رساندن آسیب سطح طراحی میشود.

کنترل حداقل فاصله - دستگاه سطل را به صورت خودکار با انتخاب نقطه ای بر روی سطل که نزدیک ترین نقطه به سطح هدف است کنترل میکند. اگر دستگاه با یک سطح شیب دار در یک زاویه راست روبرو نشود، هنوز سطح هدف را دنبال می کند و حفاری در زیر آن راکاهش میدهد.
 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma2143