بیل مکانیکی کوبلکو SK350LC

بیل مکانیکی کوبلکو SK350LC

میزان کار باور نکردنی این بیل مکانیکی با حفاری قدرتمند مشخص می شود.سری بیل مکانیکی کوبلکو SK350LC دارای یک موتور جدید با کاهش تاثیر بر محیط زیست و تکنولوژی منحصر به فرد کوبلکو هستند که باعث کاهش مقاومت در برابر افت فشار می شوند. فن آوری قابل اعتماد و آزمایش شده کوبلکو در طول سال ها توسعه یافته و آن را قادر می سازد تا به خواسته های مختلف صنعت ساخت و ساز امروز پاسخ دهد.

بررسی بیل مکانیکی کوبلکو SK350(N)LC-10

بررسی بیل مکانیکی کوبلکو SK500(V)LC-10

ویژگی ها و مزایا

چرخه هیدرولیکی با کاهش اتلاف انرژی  
تجزیه و تحلیل چرخه اصلی هیدرولیکی کوبلکو برای ساخت سیستم هیدرولیکی با کاهش اتلاف انرژی است که شامل یک طراحی لوله کشی برای حداقل مقاومت در برابر افت فشار بازگشتی و کاهش مقاومت سوپاپ است.

حالت ECO
حالت ECO به تازگی در این دستگاه ارائه شده است. کنترل موتور و فشار هیدرولیکی در این حالت باعث کاهش قابل توجه مصرف سوخت می شود. حالت های مختلف برای کار و شرایط را می توان به راحتی توسط سوئیچ ها انتخاب کرد.

نمایشگر چندمنظوره رنگی
صفحه نمایش رنگی آسان برای خواندن که دارای رنگهای واضح و نشانگرهای گرافیکی است، در کنسول جدید ارائه می شود.

خنک کننده EGR
اکسیژن کافی موجب احتراق می شود، گازهای خروجی خنک شده با هوای داخل لوله مخلوط شده و دوباره به موتور منتقل می شود. سپس با کاهش غلظت اکسیژن، درجه حرارت برای احتراق کاهش می یابد.

کابین بزرگ
علاوه بر نمای گسترده ی جلو، کابین پنجره ها را در هر دو طرف و عقب بیل مکانیکی افزایش می دهد تا دید بیشتری در تمامی جهات ایجاد کند.

دسترسی گسترده کابین، ورود و خروج را آسان کرده است
ورود و خروج آسان با ورودی وسیع کابین و اهرم قفل ایمنی تضمین می شود.

محیط کار راحت
داخل کابین برای راحتی اپراتور کاملا مجهز شده است. به عنوان مثال، صندلی دارای نقاط تنظیم بسیاری هنگام کار و استراحت کردن در کابین است.

کیفیت دوام
کیفیت بالای رنگ اورتان، بدنه ی دستگاه را مدت طولانی زیبا نگه می دارد. پیچ های روی دستگیره به کابین متصل شده اند تا تعمیر و نگهداری آسان شود. پوشش صندلی ویژه و با دوام برای طول عمر طولانی طراحی شده و عملیات خنک کننده در صندلی اپراتور انجام می شود.
طراحی جدید فیلتر سوخت، 95 درصد از گرد و غبار و آلودگی را از بین می برد
فیلتر سوخت با ظرفیت بالا برای موتورهای معمولی طراحی شده است. با افزایش کارایی، این فیلتر 95 درصد از همه ذرات گرد و غبار و سایر ناخالصی های سوخت را جذب می کند.

دوربین عقب
یک دوربین دید عقب استاندارد به منظور ساده سازی دید عقب در پشت دستگاه نصب شده است. تصویر رنگی و واضح بر روی مانیتور LCD ظاهر می شود.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21209