بیل مکانیکی کوبلکو مدل SK210SNLC-10

بیل مکانیکی کوبلکو مدل SK210SNLC-10 راه اندازی میشود

بیل مکانیکی کوبلکو فوق العاده باریک SK210SNLC-10 را برای منطقه آلپ راه اندازی می کند.
این دستگاه 20 تنی جدید برای کار در جاده های باریک مناسب است و با مقررات حمل و نقل ایتالیا مطابقت دارد.

پس از مذاکره قابل توجهی با بازار ایتالیا، شرکت ماشین آلات ساخت و ساز کوبل کو اروپا (KCME) با افتخار راه اندازی بیل مکانیکی جدید SK210SNLC-10 را اعلام میکند. این ماشین جدید نه تنها همان عملکرد بالا، ظرفیت بالابری و توان مصرف سوخت را مانند مدل SK210LC-10 ارائه میدهد، بلکه از پیکربندی فوق العاده باریک نیز برخوردار است.
 تقاضا برای ماشین آلات ساخت و ساز سنگین در ایتالیا - و در سراسر منطقه آلپ - به طور مداوم در طول چهار سال گذشته افزایش یافته است، این تقاضا بیشتر برای نسخه های فوق العاده باریک برای فعالیت در مناطق شهری و کوهستانی است.


پیتر استودی، مدیر بازاریابی محصول کوبل کو، برای معرفی SK210SNLC-10، میگوید:
"ایتالیا و مناطق اطراف آن یک بازار واقعا مهم و رو به رشد برای کوبل کو است، پس برای ما مهم است که به فروشندگان و مشتریان خود گوش فرا دهیم و چالش های بالقوه مرتبط با ماشین آلات ساخت و ساز را درک کنیم.
مقررات حمل و نقل ایتالیایی با ویژگی های منطقه کوهستانی آلپ ترکیب شده است که ما را به راه اندازی بیل مکانیکی فوق العاده باریک SK210SNLC-10 سوق میدهد. با وجود ویژگی باریک بودن آن، عملکرد و قابلیت های این دستگاه مشابه با نسخه معمولی آن است که باعث می شود این دستگاه برای مشتریان ما در منطقه آلپ بسیار جذاب باشد."
 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21108