بیل مکانیکی کاترپیلار مدل 335

بیل مکانیکی کاترپیلار مدل 335

بیل مکانیکی کاترپیلار مدل 335 با 36 تن وزن یک دستگاه کامپکت است که قادر به حفر عمق 7 متر و بارگیری تا ارتفاع 8 متر می باشد. این بیل مکانیکی مجهز به یک موتور دیزلی Cat C7.1 با قدرت 273 اسب بخار (175 کیلووات) می تواند در سه حالت Power  (قدرت)، Smart (هوشمند) و Eco (سازگار با محیط زیست) با لمس یک دکمه کار کند تا مصرف سوخت را تا 10 درصد کاهش دهد. به گفته این شرکت، حالت هوشمند با سرعت موتور و نیاز هیدرولیکی مطابقت دارد و می تواند 10 درصد مصرف سوخت را کاهش دهد بدون اینکه تاثیری بر بهره وری داشته باشد.

بیل مکانیکی 335 کاترپیلار با استوانه ها و باکت بزرگتری نسبت به نمونه قبلی خود عرضه شده است که 15 درصد نیروی حفاری بیشتری به آن می دهد؛ نیروی حفاری باکت 21 تن است.

به گفته این شرکت، بیل مکانیکی نسل جدید دارای مجموعه ای از فناوری های Cat است که باعث افزایش کارایی 45 درصدی نسبت به عملیات های دستی می شود. این مجموعه شامل Cat Payload ، Lift Assist ، Cat Grade با 2D ، Cat Grade با Assist است.

سیستم کنترل از راه دور کاترپیلار (Cat Remote Services)  به مدیران ناوگان اجازه می دهد تا برای بهبود کارایی، نرم افزار دستگاه را عیب یابی و به روز کنند. عیب یابی از راه دور به نمایندگی های کاترپیلار اجازه می دهد تا هنگام کار 335 آزمایش تشخیصی را از راه دور انجام دهند. Remote Flash به راحتی و بدون حضور یک تکنسین به شما امکان می دهد تا نرم افزارهای روی صفحه را به روز رسانی کنید. 

هزینه های نگهداری تا 20 درصد نسبت به مدل قبلی کاهش یافته است. تمام فیلترهای سوخت همانند فیلتر ورودی هوا با پیش پاک کننده ها دارای فواصل تعویض 1000 ساعته هستند. عملکرد فیلتر هیدرولیک همراه با دریچه های ضد تخلیه برای تمیز نگه داشتن روغن بهبود یافته است، در نتیجه تعویض فیلتر در یک بازه 3000 ساعته صورت می گیرد. 

کابین لوکس با پایه های کاهش دهنده لرزش، صندلی های قابل تنظیم اپراتور و کنترل خودکار آب و هوا در دسترس است. جوی استیک های قابل تنظیم اجازه می دهد تا تنظیمات الگو و پاسخ دهی، به دلخواه اپراتور ذخیره شوند. دید اپراتورها به داخل ترانشه در دو طرف و عقب بیل مکانیکی با طراحی کاپوت موتور تخت، ستون های کوچکتر کابین و پنجره های بزرگ پانوراما افزایش یافته است. دوربین های عقب و دید راست استاندارد هستند. 

همه نقاط سرویس روزانه از سطح زمین قابل دسترسی هستند و یک سکوی سرویس جدید به سمت جلوی دستگاه دارای صفحه پانچ ضد لغزش دسترسی آسان و ایمن به سکوی سرویس بالایی را فراهم می کند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21607