بیل مکانیکی کاترپیلار مدل 315 GC

بیل مکانیکی کاترپیلار مدل 315 GC

بیل مکانیکی کاترپیلار مدل 315 GC یک مدل کامپکت است. موتور دیزلی Cat C3.6 با قدرت 98 اسب بخار (73 کیلووات) می تواند در دمای محیط تا 125 فارنهایت (52 سانتی گراد) کار کند و Smart Mode به طور خودکار موتور و قدرت هیدرولیکی را با شرایط حفاری مطابقت می دهد. حالت ECO در مقایسه با مدل سری F، میزان مصرف سوخت را 15 درصد کاهش می دهد.

یک شیر کنترل هیدرولیک اصلی جدید، نیاز به خطوط پایلوت را از بین برده و تلفات فشار و مصرف سوخت را کاهش می دهد.

کابین نسبت به مدل قبلی بزرگتر شده است و دارای پنجره های جلو، عقب و جانبی بزرگتر با ستون های باریک است تا دید عمودی را 60 درصد افزایش دهد. کابین دارای یک مانیتور LCD 8 اینچی با قابلیت صفحه لمسی برای هدایت آسان و عملکرد بصری می باشد. دوربین های عقب و دید سمت راست استاندارد شده اند. 

در مقایسه با بیل مکانیکی 315F Caterpillar، فواصل تعمیر و نگهداری طولانی تر و هماهنگ تر شده و هزینه های آن تا 25 درصد کاهش یافته است. یک فیلتر روغن هیدرولیک جدید فیلتراسیون بهتری را فراهم می کند و فواصل تغییر فیلتر را به 3000 ساعت کار افزایش می دهد. دریچه های ضد تخلیه جدید روغن هیدرولیک را در هنگام تعویض فیلتر تمیز نگه می دارند تا طول عمر سیستم را بهبود ببخشد. 

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21603