بیل مکانیکی چرخدار کاترپیلار مدل M316

بیل مکانیکی چرخدار کاترپیلار مدل M316

بیل مکانیکی چرخدار کاترپیلار مدل M316، یک بیل مکانیکی چرخدار 16.5 تنی است که دارای موتور دیزلی Cat C4.4 با قدرت 148 اسب بخار و توان حفاری تا عمق 5.5 متری می باشد. حداکثر ارتفاع بارگیری برای این بیل مکانیکی چرخدار 7 متر بوده و می تواند با سرعتی معادل 34 کیلومتر در ساعت حرکت کند.

کاترپیلار سیستم هیدرولیک را در بیل مکانیکی چرخی جدید خود با 14 درصد گشتاور بیشتر و گزینه های هیدرولیک کمکی برای مدیریت اتصالات، به روز رسانی کرده است. 

Cat M316 با فشار دادن دکمه از طریق بلوتوث که به آی دی منحصر به فرد اپراتور متصل شده، استارت می خورد. بنابراین اپراتورها می توانند حالت قدرت و پیکربندی جوی استیک را به تنظیمات خود برنامه ریزی کنند، و بیل مکانیکی تنظیمات هر اپراتور را هنگام راه اندازی به خاطر آورد.

کنترل های دستگاه را می توان با استفاده از مانیتور صفحه لمسی 10 اینچی جدید و یا صفحه شماره گیری کنترل کرد. قفل خود محور تشخیص می دهد که چه زمانی باید ترمز سرویس قفل یا باز شود و با فشار دادن پدال حرکت، آن را به طور خودکار آزاد می کند و باعث کاهش تعداد اقدامات مورد نیاز اپراتور می شود.

کابین لوکس و ممتاز نسبت به مدل قبلی جادارتر بوده و دارای پایه های گرانرو پیشرفته ای است تا بازخورد ارتعاش به کابین را تا 50 درصد کاهش دهد. کابین لوکس دارای یک صندلی گرم با قابلیت تنظیم هوا است، همچنین صندلی دارای تنظیمات گرما و سرما به علاوه تنظیم خودکار می باشد.

بیل مکانیکی جدید M316 در داخل هر گودال توانایی چرخش و دید بهتری از پشت دستگاه دارد.

طراحی کاپوت موتور با مقطع عرضی پایین، شیشه های بزرگ در جلو، عقب و کناره و ستون های کوچک کابین باعث بهبود دید در در خندق ها شده و همچنین هنگام چرخش سبب دید بهتر از پشت دستگاه می شود. دوربین های عقب و نمای جانبی نیز استاندارد می باشند.

هزینه های نگهداری تا 10 درصد کاهش یافته، و تعویض تمام فیلترهای سوخت به هر 1000 ساعت منتقل شده است. فیلتر روغن هیدرولیک جدید آن باعث بهبود فیلتراسیون و 50 درصد زمان تعوض بیشتر در 3000 ساعت کار می شود. تصفیه دو مرحله ای سوخت به محافظت بهتر از خلوص سوخت دیزل کمک کرده و قابلیت اطمینان در زمان کار دستگاه را افزایش می دهد. اپراتور با دنبال کردن تعمیر و نگهداری ماشین و فواصل تعویض فیلتر در مانیتور صفحه لمسی داخل کابین به برنامه ریزی تعمیر و نگهداری ماشین کمک می کند.

به منظور افزایش ایمنی یک کلید خاموش در سطح زمین تمام سوخت ها را به موتور متوقف کرده و دستگاه را خاموش می کند. تمام ایستگاه های بازرسی نگهداری روزانه در سطح زمین قرار گرفته اند و باعث راحتی و امنیت بیشتر تکنسین های خدمات می شوند.

فناوری Link Product در بیل مکانیکی چرخدار Cat M316 داده های مهم عملکرد دستگاه را از جمله مکان، ساعت، مصرف سوخت، زمان بیکاری و کدهای تشخیصی را به مدیران ارائه می دهد. داده های ماشین در صورت تقاضا در هر کجا که اتصال اینترنتی به نرم افزارهای VisionLink یا Cat App داشته باشد، در دسترس قرار می گیرد.

ابزارهای تشخیص از راه دور سفرهای خدماتی را در محیط کار ذخیره می کنند. فروشندگان کاترپیلار می توانند آزمایش تشخیصی و عیب یابی از راه دور را بدون تأثیر بر بهره وری ماشین انجام دهند، و تکنسین ها می توانند با تجزیه و تحلیل داده هایی که در زمان واقعی دستگاه که توسط Product Link گرفته شده است، مشکلات احتمالی را تشخیص دهند. مدیران ناوگان می توانند با استفاده از فناوری جدید Remote Flash جدیدترین نسخه نرم افزارهای موجود را دانلود و نصب کنند.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21596