بیل مکانیکی ولوو مدل EC380E

بیل مکانیکی ولوو مدل EC380E

بیل مکانیکی ولوو مدل EC380E برای تخریب است که جایگزین روش سنتی بوم و مفصل بوده و با یک بوم مستقیم 7 متری عرضه می شود. دسترسی این بیل مکانیکی بیشتر از مدل های استاندارد می باشد.

وزن عملیاتی آن از 37.8 تن تا 43 تن است و مجهز به موتور با قدرت 308 اسب بخار (230 کیلووات) است. حداکثر دسترسی پین 11 متر و نیروی شکست 44،512 پوند- فوت است.

کابین ولوو EC380E دارای یک فریم نصب شده محافظ در برابر ریزش اشیا است. پنجره سقف و جلو از شیشه یک تکه از جنس P5A ساخته شده است که در برابر ضربه بسیار مقاوم است. چراغ های LED استاندارد هم روی بوم و هم روی سکو قرار گرفته اند تا نور اضافی را برای کابین و وزنه تعادل فراهم آورند.

یک سیستم مهار گرد و غبار نصب شده بر روی بازو، دارای یک پمپ بالابر 7.9 گالن در دقیقه است که آب را به چهار نازل رسانده و با هم یک غبار پاشی برای مهار گرد و غبار ایجاد می کند. این سیستم می تواند در حالت دستی یا خودکار کار کند، به طوری که فقط هنگام کار پیوست، آب پاشیده می شود.

وزنه تعادل ده تنی به صورت هیدرولیکی قابل جابجایی است و استفاده از ابزارهای سنگین را امکان پذیر می کند.

فریم اصلی تقویت شده EC380E از صفحه فولاد سنگین با محافظ سر پیچ ساخته شده است. سیستم محافظ ضربه جانبی از روبنا در برابر آسیب محافظت می کند. همچنین با افزودن محافظ اضافی در سیلندرهای باکت و بوم، آنها در برابر آسیب های ناشی از آوار محافظت می شوند. یک فن خنک کننده برگشت پذیر، هرگونه گرد و غبار مانده در رادیاتور را بیرون می کشد و به تمیز نگه داشتن رادیاتور و کارکردن موتور در دمای مطلوب کمک می کند.  

مشخصات بیل مکانیکی ولوو EC380E

وزن عملیاتی: 37.8 تن تا 43 تن

قدرت موتور: 230 کیلووات 

حداکثر دسترسی پین: 11 متر

حداکثر ارتفاع پین: 12 متر

حداکثر عمق پین: 5 متر

عرض کلی: 3.5 متر

شعاع چرخش دم: 4 متر

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21623