بیل مکانیکی هیتاچی ZX345USLC-6

بیل مکانیکی هیتاچی ZX345USLC-6

بیل مکانیکی هیتاچی ZX345USLC-6 چرخش دم و سیستم هیدرولیکی سه پمپه را کاهش داده است که باعپ عملکرد چند منظوره و سریع می شود.

بیل مکانیکی هیتاچی ZX345USLC-6 با موتورIsuzu با قدرت 249 اسب بخار دارای موتور احتراق گاز خروجی سرد (EGR)، کاتالیزور اکسیداسیون دیزل (DOC) و کاتالیزور انتخابی (SCR) استفاده می کند. مایع اگزوز دیزل (DEF) به جریان اگزوز موتور تزریق می شود و NOx را در اگزوز به بخار آب و گاز نیتروژن تجزیه می کند. علاوه بر این، طراحی بهبود یافته پیستون اجازه می دهد ذرات در سیلندر سوزانده شود، بنابراین نیازی به فیلتر ذرات دیزلی (DPF) نیست.
فریم های جانبی D-channel  از خنک کننده های کارآمد و موتور FT4 حفاظت می کند. آنها به مدت سه سال یا 10،000 ساعت، گارانتی دارند.

تعمیر و نگهداری برای بیل مکانیکی ZX345USLC-6 با ویژگی هایی مانند هسته های خنک کننده جانبی، یک سوئیچ جدا کننده باتری استاندارد و دسترسی از سطح زمین به فیلترها به حداقل می رسد. فواصل سرویس های پیشرفته، به حداکثر رساندن زمان بهینه سازی کمک می کنند و تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده با استفاده از سیستم ZXLin Hitachi آسان شده است.

سیستم ZXLink به شما امکان می دهد تا عملیات خود را بهینه سازی کنید و سود خود را به حداکثر برسانید. با پشتیبانی فروشنده شما می توانید از اطلاعات خود برای کاهش زمان بیکاری و همچنین حداکثر بهره وری و زمان آپدیت استفاده کنید. بدون اینکه صندلی خود را ترک کنید، به محل ناوگان، توابع، ساعت، مصرف سوخت، هشدارها و سایر اطلاعات مهم ماشین دسترسی خواهید داشت. شما همچنین می توانید مکان و اطلاعات هشدار را در این زمینه از دستگاه های iOS یا Android خود مشاهده کنید.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21178