بیل مکانیکی دوسان مدل DX350LC-5

بیل مکانیکی دوسان مدل DX350LC-5

اگر به دنبال یک بیل مکانیکی خزنده که دارای اسب بخار قوی، عملکرد حفاری قابل اعتماد و یک کابین راحت باشد، هستید بیل مکانیکی DX350LC-5 را انتخاب کنید.
یک سیستم هیدرولیکی با جریان سازگار، باعث می شود که در هر موقعیت کاری قوی باشد و یک سیستم بهینه سازی الکترونیکی قدرت (EPOS) کنترل، کارایی و دقت را فراهم می کند.

حالت های کاری متنوع، دستگاه را با شرایط شما سازگار میکند.
شاسی با دوام X، موجب فاصله بیشتر شده و قدرت مانور را افزایش میدهد. عایقها و دیسک های فوق العاده سخت برای فواصل نگهداری و تعمیر طولانی تر طراحی شده اند.

در داخل کابین، کنترل ها دقیقا همان جایی است که شما به آنها نیاز دارید. به راحتی الگوی کنترل را از ISO به BHL تغییر دهید تا با شرایط شما منطبق باشد. هیدرولیک کمکی دو طرفه اکنون می تواند از طریق سوئیچ های فرمان یا کنترل پدال جدید کنترل شود. سرعت جریان کمکی را با استفاده از یک سوئیچ در الگوی کنترل انتخاب کنید. یک گزینه حمل و نقل مستقیم برای حمل و نقل در جلو و عقب در برنامه های حفاری ایده آل است.
در هر برنامه کاری، یک سیستم خنک کننده کارآمد، موجب کار دستگاه حتی در شرایط سخت میشود. یک فنر هیدرولیکی متغیر سرعت جریان هوا را از طریق خنک کننده روغن تنظیم می کند. با سیستم Telematics دوسان، بر تجهیزات سنگین خود و مدیریت نگهداری برای کاهش هزینه های عملیاتی نظارت کنید.

نقاط روغن کاری متمرکز شده و دسترسی آسان به سایر وسایل تعمیر و نگهداری از جمله باتری، فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر سوخت، رادیاتور و سایر اجزا، تعمیر و نگهداری آسان شده است.

یک کابین بزرگ دارای دید عالی، کنترل های قابل تنظیم و تهویه مطبوع با کارایی بالا است. دوربین دید عقب و دوربین جانبی کار شما را تسهیل می کنند.
برای رسیدن به استانداردهای انتشار سطح 4، بیل مکانیکی دوسان DX350LC-5 یک سیستم سوخت رسانی معمولی (HPCR) با فشار بالا و همچنین تجدید گردش گاز خنک کننده (CEGR) همراه با یک کاتالیزور اکسیداسیون دیزل (DOC) و کاهش کاتالیست انتخابی (SCR ) را دارد.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21139