بیل مکانیکی جان دیر 345G LC چرخش کمتر، قدرت بیشتر

بیل مکانیکی جان دیر 345G LC چرخش کمتر، قدرت بیشتر

جان دیر بیل مکانیکی 345G LC جدید خود را با کاهش نوسان دم توسط سه پمپ هیدرولیک برای بهینه سازی چرخه زمانی دستگاه مجهز کرده است.

این بیل مکانیکی جان دیر یک گزینه جدید برای مدل های 33-40 تنی است که با یک دستگاه بزرگتر با ظرفیت بالابرنده، دسترسی، عمق حفاری و نیروهای شکست بیشتر نسبت به LC 245G به مشتریان ارائه می شود.

طبق گفته جان دیر، این بیل مکانیکی ایده آل برای کار در زمینه ساخت جاده ها، کارهای زیرزمینی، ساختمان ها، محوطه سازی و برنامه های توسعه سایت است.
جاناتان اسپندلاو، مدیر بازاریابی محصولات بیل مکانیکی جان دیر، گفت: "با توجه به افزایش پروژه های زیربنایی در سراسر امریکا شمالی ، تمایل به بیل های مکانیکی و قدرتمند با چرخش دم کمتر افزایش یافته است که بتوانند در محیط های کاری تنگ نیز کار کنند."


چرخش سریع

با سه پمپ هیدرولیکی، بیل مکانیکی 681 لیتر جریان در دقیقه آزاد می کند که 114 لیتر بیشتر از بیل مکانیکی بزرگ 350G LC  است.

الکس آنهالت، مشاور محصولات بیل مکانیکی جان دیر، میگوید:"جریان زیادی وجود دارد، بنابراین سرعت افزایش میابد. این بیل مکانیکی بسیار سریع و کارآمدی است."
 
هنگام حفاری با 345G، هر سه پمپ، روغن را به انتهای جلویی می فرستند. هنگامی که اپراتور آماده چرخش است، سومین پمپ برای فراهم کردن کامل جریان حرکت می کند.

مزایای 345G بیش از یک بیل مکانیکی با دو پمپ هیدرولیک است بطوری که پس از تخلیه یک بار، بارگیری بعدی بسیار سریع انجام می شود.

کنترل هیدرولیکی الکترونیکی

سیستم هیدرولیک سه پمپه جریان بیشتری برای اتصالات فراهم می کند. هیدرولیک کمکی نصب شده توسط کارخانه اختیاری است که بیل مکانیکی را قادر می سازد جریان هیدرولیکی اضافی را برای تأمین اتصالات بزرگتر فراهم کند.

همچنین فشار و جریان هیدرولیکی برای اتصالات می تواند از داخل کابین به صورت الکترونیکی تنظیم شود.

تنظیمات هیدرولیکی الکترونیکی همچنین اجازه می دهد تا اپراتور 12 تنظیمات دلخواه را در دستگاه برنامه ریزی کند. دستگاه های قبلی نیاز به حدود 20 دقیقه زمان برای تنظیم دستی فشار و جریان هیدرولیک داشتند.

آنهالت گفت:"اگر شما در زیر زمین حفاری می کنید و مجبورید فشرده کار کنید یا هر بار باید به سنگ ها ضربه بزنید و حفاری کنید، احتمالا باید 10 بار در روز اتصالات را تغییر دهید. اکنون، تمام اپراتورها فقط باید یک دکمه  را فشار دهند. این خیلی خیلی خیلی آسان است."


بدون DPF      

آنهالت گفت: "یکی از بهترین چیزها در مورد بیل مکانیکی این است که هیچ فیلتر DPF در آن وجود ندارد. این بدان معنی است که شما مجبور نیستید فیلتری را تعویض کنید زیرا فیلتری وجود ندارد. هیچ فاصله خدماتی وجود ندارد."


بهره وری بیشتر

از لحاظ سرعت عمل، 345G دارای هسته های خنک کننده جانبی برای بهبود کارایی خنک کننده و تمیز کردن آسان است. این بیل برای کاهش مدت زمان استراحت دستگاه، کاهش خرابی و کاهش گرمای بیش از حد به منظور صرفه جویی طراحی شده است.

345G مانند دیگر ماشینهای خانواده خانواده G- ، یک کابین بزرگ و راحت برای استفاده به همراه مانیتورهای LCD پیشرفته دارد. فشار دادن دکمه ها به اپراتورها اجازه انتخاب حالت کار، دسترسی به اطلاعات عملیاتی، بررسی دوره تعمیر و نگهداری، کد های تشخیص منبع، تنظیم دمای کابین و تنظیم رادیو را می دهد.

کابین شامل یک صندلی قابل تنظیم و فضای کافی برای پاها است. ابعاد وسیع شیشه جلو و عقب و آینه های متعدد، قابلیت دید همه جانبه را فراهم می کنند.

گزینه های دوربین چندگانه

دوربین عقب نمای استاندارد، دید را به عقب ماشین افزایش می دهد.

دوربین های اختیاری نیز برای سمت چپ و راست دستگاه وجود دارد. علاوه بر این، یک مانیتور جداگانه در کابین به اپراتور اجازه می دهد که دوربین سمت راست را مشاهده کند یا از یک صفحه ی تقسیم برای دیدن هر دو طرف به طور همزمان استفاده کند.

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma2198