بیل مکانیکی جان دیر مدل 200G

بیل مکانیکی جان دیر مدل 200G

بیل مکانیکی جان دیر مدل 200G دارای وزن عملیاتی 2.7 تن و توان 145 اسب بخار (108 کیلووات) است. حداکثر عمق حفاری و تخلیه 7 متر می باشد. نیروی شکست باکت 13050 کیلووگرم- نیرو است. 

موتور دیزلی جان دیر PowerTech PSS 11، درصد سوخت کمتری نسبت به موتور بیل مکانیکی 210G  می سوزاند. حالت های قابل تنظیم، از جمله تنظیمات Eco (اکو) و Power (قدرت) بر اساس کار توسط اپراتور تنظیم می شوند و دستگاه را درگیر می کند تا به طور خودکار دور موتور و کالیبراسیون پمپ هیدرولیک را تغییر دهد. حالت اکو به دستگاه اجازه می دهد تا به طور خودکار تنظیم شود و به بهترین تعادل مصرف سوخت و بهره وری برسد.

گزینه های باکت از 0.42 تا 1.02 متر مکعب است. یک اتصال دهنده هیدرولیکی اختیاری امکان تغییر سریع بین اتصالات را فراهم می کند.

سیستم ضد ارتعاش دو لایه منحصر به فرد جان دیر باعث افزایش احتباس گرد و غبار داخلی شده و قابلیت اطمینان دستگاه را بهبود می بخشد. این امر به کاهش خطر آلودگی توسط موادی مانند گرد و غبار و آب کمک می کند. علاوه بر این، اتصالات تقویت شده بازو به باکت دوام مفصل جلو را به حداکثر می رساند و فواصل نگهداری را برای تنظیم فاصله محوری کاهش می دهد. لبه ها با روکش کاربید تنگستن، مقاومت در برابر سایش و عمر طولانی را فراهم می کند و عایق های فولادی دارای کانال شیاردار هستند که مقاومت در برابر سایش را افزایش و سایش پین ها را کاهش می دهد.

200G از قابلیت دسترسی در سطح زمین برخوردار است. این طراحی، دسترسی به بیشتر فیلترها از زمین را فراهم کرده و اجازه می دهد تعمیر و نگهداری دوره ای با سهولت انجام شود و زمان خرابی ناخواسته کاهش یابد.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21615