به پایان رسیدن اولین قطعه خط لوله Keystone

به پایان رسیدن اولین قطعه خط لوله Keystone

شرکت کانادایی TC Energy، اولین قطعه از خط لوله انتقال نفت و گاز Keystone XL را در مرز ایالات متحده ساخته است. ممانعت دادگاه،  عزم پایدار این شرکت را از بین نبرد و تنها بر سختی به پایان رساندن این پروژه 8 میلیارد دلاری افزود.

خط لوله 1200 مایل از آلبرتا به نبراسکا در دهه گذشته قبل از انتخاب رئیس جمهور دونالد ترامپ متوقف شده بود اما شرکت دوباره تلاش های خود را برای تکمیل آن به کار گرفت. دوستداران محیط زیست و قبایل بومی آمریکا با نگرانی در مورد نشت و سوختن سوخت و تاثیر آن بر تغییر آب و هوای منطقه مخالف این خط هستند.

سرانجام کار در ماه آوریل در گذرگاه مرزی در شمال مونتانا آغاز شد. سارا بابرن، سخنگوی TC Energy گفت که بخش 1.2 مایل به جز برخی از فعالیت های بازسازی محیط در حال حاضر به پایان رسیده است.

این شرکت مستقر در کالگری (آلبرتا- کانادا) محیط کار خود را برای اردوگاه های کار در نزدیکی بیکر، مونتانا، فیلیپ و داکوتای جنوبی آماده کرده است، اما روزی را برای شروع کار تعیین نکرده است.

به گفته NBC Montana، جدول زمانی سه ساله ساخت این شرکت به دنبال حکم 15 ماه مه قاضی فدرال مونتانا مبنی بر لغو مجوز اصلی، مورد تردید قرار گرفت. ضروری است که این خط لوله در در میان صدها نهر، تالاب و سایر اجسام آبی در طول مسیر ساخته شود.

این حکم کلیه ساخت و سازهای جدید خط لوله انتقال نفت و گاز را تحت تأثیر قرار داده و توسط دولت ترامپ و TC Energy مورد تجدید نظر قرار گرفت.

شما میتوانید انواع اجاره و خرید و فروش اعم از اجاره بیل،اجاره بیل مکانیکی چرخ زنجیری،اجاره مینی بیل، اجاره لودر ولوو، اجاره جرثقیل، اجاره دستگاه آسفالت، مینی بیل و ... را در سایت راه ما انجام دهید.

 

لینک کوتاه خبر : https://www.rahma.ir/rhm/rahma21595